Barbamama

Hvad er næste skridt i min skosamling?

79 indlæg i dette emne

Jeg tænker også, at hvis jeg vælger de første, så har jeg både sneakers (omend røde) og noget lidt finere. Hvad bruger du dine til? Bare til cowboybukser på en almindelig hverdag, eller? Kan man bruge sådan nogle til kjoler? :help Jeg kan godt mærke, at det er en ny type sko for mig :blush

Bruger dem både til kjole, nederdele og bukser. Både jeans og løsere bukser :) Synes de duer til alt..

Man skal også en gang imellem prøve noget nyt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis jeg måtte vælge er par sko efter eget valg, ville jeg ikke tænke praktisk ;) Jeg ville finde et par designer stiletter eller sko fx i kenza sko ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg måtte vælge er par sko efter eget valg, ville jeg ikke tænke praktisk ;) Jeg ville finde et par designer stiletter eller sko fx i kenza sko ;)

Det kan jeg godt følge, men jeg tror jeg vil blive meget gladere for noget pænt til daglig :) (og så lyder de sko umiddelbart meget dyre, og nok sagde han efter eget valg, men jeg tror stadig han tænkte noget, man han købe i de almindelige gængse skobutikker :D)

Edit: haha læste det som om at kenza sko var en bestemt sko, men da jeg googlede det kunne jeg så se, at det var en butik :D :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bruger dem både til kjole, nederdele og bukser. Både jeans og løsere bukser :) Synes de duer til alt..

Man skal også en gang imellem prøve noget nyt..

Lyder godt... Er lidt lun på dem eller i hvert fald den slags. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder lige og browser og har lige fundet et par, som det i hvert fald IKKE skal være:

http://www.zalando.dk/yru-qozmo-sneakers-high-flerfarvet-yr211n003-a11.html

Håber ikke, at jeg støder nogen, men WTF?! Der er et HORN på!? :lolhit

De her kunne jeg til gengæld godt forelske mig lidt i:

http://www.skoringen.dk/rieker-76954-01.aspx

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sidste er fede og Rieker er dejlige at have på :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Angulus chelsea støvlerne er så lækre :biglove

Drømmer om sådan nogle samt et par fra rieker.

Har selv umulige fødder, så kan anbefale klart de to mærker.

Angulus støvlen er den anden nederste som Sara linker til ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Angulus chelsea støvlerne er så lækre :biglove

Drømmer om sådan nogle samt et par fra rieker.

Har selv umulige fødder, så kan anbefale klart de to mærker.

Angulus støvlen er den anden nederste som Sara linker til ;)

Angulus ligner også noget, som mine fødder ville elske! Jeg synes bare de virker så brede, og jeg har i forvejen ikke særligt små fødder, så er bange for at de vil se meget store ud på mig :unsure Jeg tror, jeg er til noget, med en mere spids snude :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bud nr 2: En sort sneaker

Fx (men ikke nødvendigvis) denne:

http://mobilsite.skoringen.dk/gabor-93752.aspx

Den er ikke meget anderledes i stilen end mine røde, og den er da i hvert fald hverdags. Jeg tænker at det er er sikkert valg, men jeg er i tvivl, om jeg vil synes, at det alligevel er for dagligdags eller for "råt". :unsure

 

Jeg synes de her er super fede, men jeg er også mest til noget "råt" når det gælder fodtøj - ikke at jeg synes at de her er synderligt rå, men jeg er måske også lidt mere ekstrem med nogle ting :unsure Ville dog græmme mig ved tanken om at give 1000 kroner for et par sko, men nu er det jo også din far der skal betale :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes de her er super fede, men jeg er også mest til noget "råt" når det gælder fodtøj - ikke at jeg synes at de her er synderligt rå, men jeg er måske også lidt mere ekstrem med nogle ting :unsure Ville dog græmme mig ved tanken om at give 1000 kroner for et par sko, men nu er det jo også din far der skal betale :P

:ditto

Men De ser så lækre ud :) Og kan bruges til både bukser, kjoler mm. :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes de her er super fede, men jeg er også mest til noget "råt" når det gælder fodtøj - ikke at jeg synes at de her er synderligt rå, men jeg er måske også lidt mere ekstrem med nogle ting :unsure Ville dog græmme mig ved tanken om at give 1000 kroner for et par sko, men nu er det jo også din far der skal betale :P

Hehe selvom det ikke er mig selv, der betaler, vil jeg ikke vælge nogen, det er dyrere end hvad jeg selv havde været villig til at betale. :) Og tusind kr er nok også min smertegrænse for et par sko ;) Men jeg har nogle virkelig sarte og mærkelige fødder, så er efterhånden vant til, at prisen næsten altid skal et stykke deropad, hvis det skal være en sko, jeg rent faktisk kan bruge <_<

Og nej, så rå er de jo heller ikke, men jeg tiltrækkes måske mest af det "sarte" :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Men De ser så lækre ud :) Og kan bruges til både bukser, kjoler mm. :super

Kan man bruge sådan et par til kjoler? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine nyeste ser sådan ud:

pTmhqsn.jpg

De næste skal være en pæn sort daglidagssko, gerne med lidt hæl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Angulus ligner også noget, som mine fødder ville elske! Jeg synes bare de virker så brede, og jeg har i forvejen ikke særligt små fødder, så er bange for at de vil se meget store ud på mig :unsure Jeg tror, jeg er til noget, med en mere spids snude :)

Spidse snuder får dine lange fødder til at virke længere samt der er ikke altid ordenligt plads til tæerne ;)

Har også brede lange fødder, og min foddame bliver så tosset over spidssnuede sko :D fik en lang forklaring/opsang af hende :D

Det er valget om komfort eller mode :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt følge, men jeg tror jeg vil blive meget gladere for noget pænt til daglig :) (og så lyder de sko umiddelbart meget dyre, og nok sagde han efter eget valg, men jeg tror stadig han tænkte noget, man han købe i de almindelige gængse skobutikker :D)

Edit: haha læste det som om at kenza sko var en bestemt sko, men da jeg googlede det kunne jeg så se, at det var en butik :D :blush

Kenza er dyrt ;) De har Jimmy choo osv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man bruge sådan et par til kjoler? :chin:

Altså jo ikke super fine kjoler, men casual og hverdags kjoler- der gik jeg med sneakers/sneakers støvler i vinter/foråret :) Altså når der ikke var pivkoldt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal helt klart have mig en kortskaftet, klassisk, sort vinterstoevle med en eller anden kant, men med komfort - og fodformede. 

 

Og nogle langskaftede sorte med uld indeni, idem komfort og fodformede. 

 

Jeg har ogsaa sneakers, ballerinaer og haele - og mine hoejtelskede Sorel, som skal have en ny indersok... :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine nyeste ser sådan ud:

pTmhqsn.jpg

De næste skal være en pæn sort daglidagssko, gerne med lidt hæl

De er dæleme også lækre! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spidse snuder får dine lange fødder til at virke længere samt der er ikke altid ordenligt plads til tæerne ;)

Har også brede lange fødder, og min foddame bliver så tosset over spidssnuede sko :D fik en lang forklaring/opsang af hende :D

Det er valget om komfort eller mode :)

Altså jeg mener ikke sådan helt spidse :) Jeg duer bare ikke til fuldstændigt runde støvler, tror jeg ikke. Jeg prøvede i hvert fald angulus og det var bare slet ikke mig. Uanset hvor lækre og kvali de var :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kenza er dyrt ;) De har Jimmy choo osv ;)

Ja det kan jeg slet ikke være med på, uanset hvem der betaler :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jo ikke super fine kjoler, men casual og hverdags kjoler- der gik jeg med sneakers/sneakers støvler i vinter/foråret :) Altså når der ikke var pivkoldt ;)

Hmm ja ok. Du har nok ret, jeg prøvede faktisk sneaksne (dem fra andet link) idag, de kunne nok egentlig godt gå til en hverdagskjole :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal helt klart have mig en kortskaftet, klassisk, sort vinterstoevle med en eller anden kant, men med komfort - og fodformede.

Og nogle langskaftede sorte med uld indeni, idem komfort og fodformede.

Jeg har ogsaa sneakers, ballerinaer og haele - og mine hoejtelskede Sorel, som skal have en ny indersok... :)

Tjek :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg har været ude og prøve sko igår og idag, blandt andet angulus, som jeg ikke synes duede til mig, nogle forskellige korte sorte støvler og sneakers, og så sneaksne fra andet link og rieker-støvletten.

Købte faktisk rieker støvlen igår, men så prøvede jeg sneakeren idag og kom i tvivl igen. Men jeg tror, det bliver en af de to, sådan lige umiddelbart :unsure

Q0QHsmG.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sneaker - men kun hvis du ikke har brug for stoevlerne til mere "elegant" brug...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sneaker - men kun hvis du ikke har brug for stoevlerne til mere "elegant" brug...

Altså hvis jeg skal til fest eller ud at spise, så har jeg stiletter og fine støvler med høje hæle. Så det er tænkt til hverdagsbrug/arbejdsbrug (altså "kontor" arbejde ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER