Sunspirit

please sig at i også kan se 2 streger!

38 indlæg i dette emne

Skal vi have en graviditetstråd fra dig? Husker din gennemførte tråd fra bryllupsklar. :)

(Omend det nok bliver svært at gennemføre en middelaldergraviditet) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skal vi have en graviditetstråd fra dig? Husker din gennemførte tråd fra bryllupsklar. :)

(Omend det nok bliver svært at gennemføre en middelaldergraviditet) ;)

Haha, :P  hvem er du inde fra Bryllupsklar ? Og nej bliver nok ikke til en middelalderbaby, men kan da godt være jeg skal oprette en tråd  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hed Rosen men var mere aktiv som læser end skribent :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede for lidt siden og synes jeg kan se 2 streger? Er der 14 dage siden jeg blev insemineret. . . attachicon.gif20141004_072946.jpg

kæmpe tillykke  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hed Rosen men var mere aktiv som læser end skribent :)

Ah, ja det var jo meningen jeg skulle have været herinde direkte efter bryllupet, men baby lod vente på sig  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, :P  hvem er du inde fra Bryllupsklar ? Og nej bliver nok ikke til en middelalderbaby, men kan da godt være jeg skal oprette en tråd  :)

 

Ha ha, nårh ja, så var der en klokke, der ringede her :D Jeg kan da sagtens huske dig fra babyklar :) Det var fedt, at I gik all in med tema. Jeg hed sommer2012 derinde og havde en tråd, der hed "A Touch of Purple" (det var vist, hånden på hjertet, lidt mere end "a touch" af lilla, der indgik i vores bryllup) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, nårh ja, så var der en klokke, der ringede her :D Jeg kan da sagtens huske dig fra babyklar :) Det var fedt, at I gik all in med tema. Jeg hed sommer2012 derinde og havde en tråd, der hed "A Touch of Purple" (det var vist, hånden på hjertet, lidt mere end "a touch" af lilla, der indgik i vores bryllup) :)

Dig kan jeg da godt huske også :P Er ikke sådan lige at finde folk igen herinde på babyklar. Måske skulle jeg starte en graviditetstråd der hedder, middelalderbryllup - moderne baby  for at folk ved hvem jeg er :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dig kan jeg da godt huske også :P Er ikke sådan lige at finde folk igen herinde på babyklar. Måske skulle jeg starte en graviditetstråd der hedder, middelalderbryllup - moderne baby  for at folk ved hvem jeg er :P

 

Jeg kan i hvert fald anbefale at starte en tråd, for der er jo også en del tankemylder, når man bliver gravid, og så kan du jo præsentere dig i første indlæg :) Og ja, det er også grove løjer, når vi er flere, der har kaldt os selv noget andet herinde end på bryllupsklar ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan i hvert fald anbefale at starte en tråd, for der er jo også en del tankemylder, når man bliver gravid, og så kan du jo præsentere dig i første indlæg :) Og ja, det er også grove løjer, når vi er flere, der har kaldt os selv noget andet herinde end på bryllupsklar ;)

Jamen så starter jeg da en tråd ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kan også se dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke med 2 flotte streger  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER