Mette A.

Hjælp! - kage til barnedåb

13 indlæg i dette emne

Åh nej altså, hende som skulle lave kagen til Simons barnedåb har pludselig meldt fra :boo Det var også hende der lavede kagen til Lises dåb. Så nu er jeg bare totalt på r****!

Er der nogen der kender nogen, der kan hjælpe os med en kage i hovedstadsområdet? (jeg bor i Taastrup). Økonomien er lidt stram, så den må ikke være vildt dyr, men stadig fin (nu bliver jeg krævende, men det var lige præcis dét hende den anden kunne :( ). Jeg forestiller mig noget i retning af 300-500 kr for en kage til ca. 20-25 pers... Og vi skal så bruge den søndag d. 23. nov.

 

Jeg havde forestillet mig en kage med enten en grøn drage eller blå elefant i fondant ovenpå, men altså... jeg er jo lidt desperat nu, så det behøver ikke lige være det. Bare man kan lave den lidt fin og i drengede farver, så er jeg glad! (jeg dur slet ikke selv til at lave sådan noget og har heller ikke rigtig overskuddet).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skriver da lige og spørger min kusine. Hun lavede kagen til CE's navngivningsfest

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg ville blive så glad Little Miss :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt det måske ikke er så festligt men Føtex laver den mest fantastiske bryllupskage så måske den kan laves til en barnedåbskage. Håber du finder på en løsning så Simon kan få sin kage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg ville blive så glad Little Miss :kiss

Så har jeg fået svar fra min kusine. Desværre har hun ikke tid i øjeblikket pga studie :-( Håber du finder en løsning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået svar fra min kusine. Desværre har hun ikke tid i øjeblikket pga studie :-( Håber du finder en løsning

Øv altså, men tak fordi du prøvede :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt det måske ikke er så festligt men Føtex laver den mest fantastiske bryllupskage så måske den kan laves til en barnedåbskage. Håber du finder på en løsning så Simon kan få sin kage

Kender den ikke, men må lige kigge på det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om det er for langt væk, men vi fik kage fra handbergskreative.dk - de bor her på Amager

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke nogen andre der kan hjælpe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om det er for langt væk, men vi fik kage fra handbergskreative.dk - de bor her på Amager

Den var lækker, flot og til at betale

Kan ikke umiddelbart se nogen priser på deres hjemmeside, men kagerne er flotte, så jeg prøver lige at kontakte dem! Tak for linket! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gav 950,- for en kage til 50. Mener hun sagde 17,- pr. prs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gav 950,- for en kage til 50. Mener hun sagde 17,- pr. prs.

Det lyder jo ganske overkommeligt :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er et billede af kagen i min mor-tråd, hvis du vil se

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER