MamatilJ&M

Implantationsblødning??

8 indlæg i dette emne

Håbet er der men troen er ikke så stor.

 

Jeg har i går og i forgårs haft lidt blodig udflåd. I dag (indtil videre) er der intet. Jeg har ikke kun fremtrylle en positiv ÆL test, men den var tættest på at være positiv i fredags. Så i princippet ved jeg jo ikke helt hvornår jeg har haft ÆL... Og til trods for at jeg var til zumba i går, kunne det ikke sætte gang i noget mens... Jeg har øget udflåd, men pt er det klart. Det spænder nederst i maven, men tror nu mest det er zumbaen der har vækket nogle muskler :D

 

Håbet siger jo en implantationsblødning.

Fornuften siger blødningsforstyrrelse igen.

 

Men vil gerne høre jeres erfaringer. Hvornår efter ÆL oplevede I en blødning og hvor kraftig var den?

 

:help

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Implantationsblødning kommer 7-10 dage efter ÆL. Jeg har ikke selv oplevet det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun haft det en gang og det var en lille bitte mikro dråbe blod..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplevede det 10 dage efter ÆL og det var bare lige en lille dråbe på papiret, en gang og har ikke set blod siden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, så er det nok ikke det :(

 

Men jeg synes stadig det er lidt underligt med en blødning godt midt i cyklus. Jeg har naturligvis googlet det og indtil videre er jeg noget frem til at jeg enten er gravid eller også har jeg kræft :O Så sådan noget skal man lade vær med ;) Nå men jeg må jo spørge ved lægen i morgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun oplevet implantationsblødning, da jeg var gravid med Cassandra, det kom ca 7 dage efter æl. Som jeg husker det, var det ikke en stor blødning, men hvor der var frisk blod på papireret når jeg tørrede mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik at vide af lægen jeg ikke skulle være nervøs for 2 dages pletblødning. Men skulle være obs på det hvis det er noget der begynder at drille mig...

Men jeg forstår ikke den her cyklus denne gang. Det vælter ud med udflåd så det tilbyder føles som om jeg har tisset i bukserne :huh

Overvejer at tage en test på mandag inden jeg skal ringe til gyn og aktivere min henvisning om behandling...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik at vide af lægen jeg ikke skulle være nervøs for 2 dages pletblødning. Men skulle være obs på det hvis det er noget der begynder at drille mig...

Men jeg forstår ikke den her cyklus denne gang. Det vælter ud med udflåd så det tilbyder føles som om jeg har tisset i bukserne :huh

Overvejer at tage en test på mandag inden jeg skal ringe til gyn og aktivere min henvisning om behandling...

Ja tag en test mandag. Så må vi se hvad den siger :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER