My love

Vinterjakke - hvilken har I

38 indlæg i dette emne

Ja jagten på en vinterjakke er gået ind og jeg aner ikke hvad jeg skal have.

Sidste år havde jeg en lang en, som også var lidt for stor og det så frygteligt ud til mig. Så i år skal det være en kortere model.

Da jeg elsker H&M så har jeg haft lidt kig på nogen der men er stadig meget i tvivl.

Men hvilken har I

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har en fra Danefæ... er superglad for den!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ønsker mig en danefæ, men den skal jeg først have når jeg en gang om mange år, er færdig med at tabe mig.

 

Ellers har jeg bare en billig jakke fra Vero Moda og så har jeg en skijakke fra 2117 of sweden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en fra Danefæ... er superglad for den!

Dem har jeg godt set. Men de ligger lige over min pris. Men de er super fede. Er de ikke kun i lange?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ønsker mig en danefæ, men den skal jeg først have når jeg en gang om mange år, er færdig med at tabe mig.

 

Ellers har jeg bare en billig jakke fra Vero Moda og så har jeg en skijakke fra 2117 of sweden.

Jeg har det som dig. Vil også gerne først tabe mig inden jeg investere i en dyr jakke.

Er det korte vinter jakker du har?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en kort fra danefæ. Husker ikke lige modellen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en kort fra danefæ. Husker ikke lige modellen.

Du fryser ikke når det er en kort model?

Jeg er virkelig i vildrede om jeg vil føle det er for kort med en kort jakke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en Helly Hansen som jeg tager i brug på 4. Sæson nu. Den er alligevel stadig som ny trods pædagogarbejde. Jeg elsker den! Den varmer ned om numsen, er tynd men varm (pga det specielle varmeteknologi foret er lavet af), vind- og vandtæt. Den er lidt dyr, men har fundet den på tilbud på dette link (min er som sagt bare købt for 4 år siden, men modellen ligner meget godt)

http://www.sportamore.dk/produkt/52300-helly-hansen-w-hilton-jacket-w-svart

Edit: læste så lige den er udsolgt på den side, men du kan stadig se hvad den hedder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem har jeg godt set. Men de ligger lige over min pris. Men de er super fede. Er de ikke kun i lange?

Kan ikke huske navnet på min... men den går til lige under numsen.

Har købt min "brugt"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en uld og cashmier jakke der går midtvejs på mine lår - den er rigtig flot og kostede 2000 kr. da jeg købte den i Hamborg for 3 år siden - jeg har desuden i år ønsket mig en varm vinterakke fra Weather report der går ned under numsen - den er helt fantastisk og jeg er overbevist om min mor har købt den til mig i julegave :loveshower tænkte jeg hellere måtte få min en fornuftig "mor" jakke, så jeg har en varm jakke til de næste mange sæsoner, i år til masser af ture med barnevognen og fremadrettet til at lege med min datter udenfor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en Helly Hansen som jeg tager i brug på 4. Sæson nu. Den er alligevel stadig som ny trods pædagogarbejde. Jeg elsker den! Den varmer ned om numsen, er tynd men varm (pga det specielle varmeteknologi foret er lavet af), vind- og vandtæt. Den er lidt dyr, men har fundet den på tilbud på dette link (min er som sagt bare købt for 4 år siden, men modellen ligner meget godt)

http://www.sportamore.dk/produkt/52300-helly-hansen-w-hilton-jacket-w-svart

Edit: læste så lige den er udsolgt på den side, men du kan stadig se hvad den hedder

Den ser da rigtig god ud :-) Og er faktisk og pæn samtidig. Det er ikke så tit jeg har set det. Men puha en pris. men til gengæld så er de da vist tjent ind igen når den holder så godt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke huske navnet på min... men den går til lige under numsen.

Har købt min "brugt"

Tænker nemlig også det er rart nok den går ned under numsen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en uld og cashmier jakke der går midtvejs på mine lår - den er rigtig flot og kostede 2000 kr. da jeg købte den i Hamborg for 3 år siden - jeg har desuden i år ønsket mig en varm vinterakke fra Weather report der går ned under numsen - den er helt fantastisk og jeg er overbevist om min mor har købt den til mig i julegave :loveshower tænkte jeg hellere måtte få min en fornuftig "mor" jakke, så jeg har en varm jakke til de næste mange sæsoner, i år til masser af ture med barnevognen og fremadrettet til at lege med min datter udenfor

Det er nemlig også det jeg tænker. En fornuftig jakke da vi jo kommer til at skulle være ude, men samtidig vil jeg jo gerne jakken er pæn. Øv hvor er det altså svært. Men kan da være jeg skal ønske mig den fornuftige i julegave som dig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Den ser da rigtig god ud :-) Og er faktisk og pæn samtidig. Det er ikke så tit jeg har set det. Men puha en pris. men til gengæld så er de da vist tjent ind igen når den holder så godt :-)

Nemlig! Synes det kan være svært at finde pæne 'sports' vinterjakken, som netop lever op til en jakken der kan holde til alt slags vejr. Men ja, dyr. Mener min mand købte den (fik den i fødselsdagsgave) med 20% rabat, så endte med at give 2000 kr. Dvs vi er på 500kr pr år nu. Det er altså ikke galt! Og den holder med garanti mange år endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du fryser ikke når det er en kort model?

Jeg er virkelig i vildrede om jeg vil føle det er for kort med en kort jakke.

Pas - den er ikke taget i brug endnu ;)

Nu ved jeg ikke hvad du forbinder med en kort, men når man snakket danefæ, som generelt laver lange frakker, så går en kort ned over røven :)

Jeg ville hade at have en derbvwr længere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nemlig også det jeg tænker. En fornuftig jakke da vi jo kommer til at skulle være ude, men samtidig vil jeg jo gerne jakken er pæn. Øv hvor er det altså svært. Men kan da være jeg skal ønske mig den fornuftige i julegave som dig :-)

 

Min mor bor tæt på en gårdbutik, som havde den model som er dejlig varm, lige den længde og farve jeg gerne ville have og med mulighed for at lyne op for neden så man nemmere kan bevæge sig. Der hang den til mere end halvpris så den kun kostede 750 kr. - synes nemlig også ofte de kan være voldsomt dyre, men er sikker på jeg bliver glad for den her og glæder mig til at få den i julegave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en vinterjakke fra Danefæ, den korte model Lene med vindfang ved ærmerne. Den går mig til ca midt på låret.

Før havde jeg også en fra samme mærke, bare model Else med bindebånd og i lang model som gik mig til knæet.

Jeg foretrækker klart den korte model, da den lange kan være ret besværlig, hvis man som jeg går meget. Den smøg sig op mellem benene hele tiden plus jeg blev træt af det bindebånd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har denne fra Samsøe Samsøe :)

attachicon.gifimage.jpg

 

Den er FLOOOOT! :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er FLOOOOT! :)

Taaaaak ^_^ Er også rigtig glad for den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en skoen uldfrakke fra et outlet, som jeg bruger til paent brug

 

Og en Vero Moda halvlang parka i koksgraa, som er legepladsvenlig og stadig ok paen i det

 

Og en dunjakke med pelshue, som er sindssygt varm og i cremefarve, derfor sjaeldent i brug

 

Og en aeldre Benetton uldfrakke i nistret graalavendel, som egentlig var en lang frakke, men som jeg fik syet numselang - lige til at tage paa ud og kan ikke skille mig af med den... 

 

Og en varm og ok paen skijakke, som jeg nok foraerer til en flygtningemor, som har meget lidt... Jeg kan jo bruge dunjakken til det med sne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har denne her fra Modstrøm - min er bare mørkeblå. Det er min første rigtige vinterjakke som voksen - den skal nu klare 3. sæson og jeg elsker den!

40306878.jpg?t=

 

 

Og så har jeg en mørkegrå uldfrakke fra Minus med skrå lynlås til finere brug. Den er jeg også rigtig glad for, men den er slet ikke ligeså varm som min Modström.

Den er også købt for 2 år siden og jeg kan ikke finde et billede af den på nettet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har denne her fra Modstrøm - min er bare mørkeblå. Det er min første rigtige vinterjakke som voksen - den skal nu klare 3. sæson og jeg elsker den!

40306878.jpg?t=

Og så har jeg en mørkegrå uldfrakke fra Minus med skrå lynlås til finere brug. Den er jeg også rigtig glad for, men den er slet ikke ligeså varm som min Modström.

Den er også købt for 2 år siden og jeg kan ikke finde et billede af den på nettet :rolleyes

Synes den ligner min :) Den er pæn :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes den ligner min :) Den er pæn :P

Jeg tænkte det samme, da jeg så din :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte det samme, da jeg så din :P

Ha ha vi har bare god smag :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER