cellemus

Tissetrang !!!

4 indlæg i dette emne

Igen igen skriver jeg ;-)

Har i det sådan, at når i skal tisse, så er det her og nu, ellers Gør det ondt?

Et lidt sjovt emne, men nager mig lidt :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm nej det har jeg ikke :chin: Altså det er jo ikke sundt at holde sig for længe, men jeg kan godt lige vente lidt, hvis jeg er igang med noget, eller indtil at jeg finder et toilet, hvis jeg er ude.

Hvis det gør ondt og nager dig, så ville jeg spørge lægen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg synes ikke det gør ondt, nærmere som en fyldt blære - bare meget oftere end normalt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har skullet tisse KONSTANT, siden 6+0 og jeg er 16+5 i dag... :rolleyes. Jordemoderen siger, det bliver bedre, når babyen rykker sig opad i maven. Jeg synes af og til, det gør ondt, men jeg er blevet tjekket for blærebetændelse flere gange, og der er ikke noget. Så det er simpelthen fordi, babyen presser på blæren. Jeg er oppe ca. 5 gange hver nat :unsure.

 

Det passer ikke skide godt med at skulle drikke 3 liter vand om dagen, vel? :) Hvis du er bekymret for blærebetændelse, kan du vistnok selv købe sådan nogle stix, som lægen bruger. Ellers tag et ekstra lægebesøg. Men som sagt, det er ikke unormalt at føle sig tissetrængende hele tiden. Noge gange føler man, man er ved at eksplodere, og så kommer der 10 dråber ud :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER