cellemus

tja.... måske er der jackpot ????

14 indlæg i dette emne

Hej med jer.

Jeg er spritny på denne side og ville da lige præsenterer mig for jer.

Samt dele lidt af mine tanker.

Jeg er en kvinde på 31. Jeg har i forvejen min søn på 10 år

Nu vil min mand og jeg så gerne have en lille baby :-)

Vi har prøvet, ja 1 ægløsning er det blevet til nu. Jimi

Ikke længe, men alligevel føler jeg min mens smerter er anderledes denne gang.

Jeg skal ifølge planen have mens i morgen.og har haft menssmerter, som ny er ændret til jag i højre side af underlivet. Unormale menssmerter for mig.

Jeg kunne dog ikke vente uger og tog derfor en test som selvfølgelig viste negativ (mærkeligt var haha)

Men mit underliv strammer på en helt anden måde end det plejer og nu er det altså 10 år siden jeg sidst var gravid så kan sgi da ikke huske noget som helst.

Jeg har for en måned siden bildt mig selv og min krop ind at jeg var gravid, men var det selvfølgelig ikke. Tror jeg da. Testen viste hvertfald negativ der også.

Jeg er bare så bange for at jeg ikke er gravid denne gang Heller.

Men som de kloge hoveder siger: du kan få din krop til at tro du er gravid men ikke til at simulere smerterne i underlivet. Så måske der er jackpot???

Jeg ved da godt at i ikke kan give mit et svar men men men....

Ja i ved selv hvordan det er :-)

Det var lidt fra mig.

Knus cellemus.

Udover dét, hvis jeg skulle være gravid nu, burde jeg have termin den 28 maj :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lille update mht. Symptomer:

Tissetrang: har jeg de sidste år haft meget af, så kan desværre ikke vide om det er det ene eller andet.

Humørsvingninger: tja jeg er jo kvinde ;-)

Boobs: siliconebryster, så jeg har lidt svært ved om det er dem der driller eller om der er noget i maven. Men min bh begynder at irritere.

Hovedpine: tja, jeg er syg i de her dage så igen svært at side om det er sygdom eller bebs.

For fanden det er svært at leve i det uvidende.

Ingen ben problemer. Heller Ingen arme ;-)

Tror bare jeg har brug for at snakke med nogle om det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Cellemus velkommen til  :)

ja det er lidt af en vanvidsverden når man ønsker sig en bay  :) men du er ikke alene :D  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :-)

Det er rart at vide jeg ikke er ene om der her vanvid ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Cellemus og velkommen til. Det er et godt sted, når man har tusind babytanker i hovedet og har brug for at få luftet dem lidt :)

 

Jeg har netop fået min mens i dag, efter at have ventet de sidste 14 dage i uvidenhed. Jeg ved godt at tiden føles lang! Præcis som du beskriver, så havde jeg også mens lignende smerter, men dog alligevel nogle som jeg syntes faldt udenfor normalen for mig. Jeg havde dem de sidste fire dage op til menstruation og i et helt andet omfang end jeg plejer at have. Og så havde jeg kvalme og næsten daglig hovedpine. Noget jeg ellers nærmest aldrig lider af. Så jeg havde næsten lige nået at overbevise mig selv om at den var der, men det var altså ikke tilfældet alligevel. Mistænker højest at der måske har været noget i gang, som så ikke har udviklet sig/ikke er blevet til noget alligevel.

 

Det er super svært, næsten umuligt, ikke at begynde at tolke hver eneste lille ting, der sker i ens krop. Jeg kan dog alligevel mærke nu, at jeg sidder og bliver lidt småirriteret på mig selv, fordi jeg har "spildt" de sidste to uger, med at gå og tolke og tænke konstant. Jeg kunne faktisk have nået noget reelt i stedet :D Så mit bedste råd til dig, vil være at prøve at slappe lidt af og ikke tænke på det konstant. Et råd som jeg ved er svært at følge, og jeg er slet ikke i tvivl om, at jeg selv bliver lige så tosset igen, når jeg har haft æl igen om 14 dage ;) Men hvis man overhovedet kan, så tror jeg at det er sundt at beskæftige sig lidt med noget andet også.

 

Ønsker dig al held og lykke med projektet og håber at du får et godt ophold her på BK.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej aura.

Ja jeg giver dig fuldstændig ret i at det er meget svært at tænke på noget men også meget nødvendigt.

Er ked af at hører du fik din mens. Men heldigvis er der kun 14 dage til næste forsøg :-)

Den tanke må jeg også huske mig selv på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov alura. Beklager ny mobil ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej aura.

Ja jeg giver dig fuldstændig ret i at det er meget svært at tænke på noget men også meget nødvendigt.

Er ked af at hører du fik din mens. Men heldigvis er der kun 14 dage til næste forsøg :-)

Den tanke må jeg også huske mig selv på.

 

Jeg er ok med mens i denne omgang. Egentlig var det først meningen at vi skulle starte vores projekt baby til oktober, men vi kom til at tyvstarte lidt i denne måned, hehe. Til gengæld kan jeg mærke nu, hvor meget jeg gerne vil have at det sker i næste omgang, så der bliver skuffelsen nok lidt større, hvis mens igen dukker op.

 

Det er spændende om din bliver væk i dag, det krydser jeg fingre for. Har du planer om at teste i dag? Håber under alle omstændigheder at I får et let forløb og at din søn snart kan kalde sig kommende storebror :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ok med mens i denne omgang. Egentlig var det først meningen at vi skulle starte vores projekt baby til oktober, men vi kom til at tyvstarte lidt i denne måned, hehe. Til gengæld kan jeg mærke nu, hvor meget jeg gerne vil have at det sker i næste omgang, så der bliver skuffelsen nok lidt større, hvis mens igen dukker op.

 

Det er spændende om din bliver væk i dag, det krydser jeg fingre for. Har du planer om at teste i dag? Håber under alle omstændigheder at I får et let forløb og at din søn snart kan kalde sig kommende storebror :)

Hii:-)

Nårh det er godt at skuffelsen ikke er for stor nu. Men kan helt klart godt følge dig i at næste måned bliver hård hvis det ikke lykkes.

Sådan har jeg det nu.

Jeg har endnu ikke fået min mens og sjovt nok Heller Ingen tegn på det.

Dog har jeg Heller Ingen tegn på noget andet nu.

Udover at jeg er syg ;-)

Men ingen jag. Ingen menssmerter. Ingen noget som helst. Ville gerne vælge at se det som et tegn men det er nok bedst at se lidt negativt på det så jeg ikke bliver skuffet.

Tænker at min mens bare er forsinket.

Jeg vil ikke tag en test idag, så ender det bare med at min lørdag bliver trist :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh og forresten, normalt plejer jeg at få uren hud op til mens, men Heller ikke denne gang.

Gad vide om man kan få sin krop til at tro nok på det at ens hus Heller ikke reagere som normalt? ???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, valgte at tag en test idag for at fremskynde en evt. mens.

Jeg tænker at hvis det er mig selv der bilder mig ind at jeg måske er gravid, så ville en negativ test nok hjælpe det på vej.

Så nu kan jeg kun vente og se om det kommer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej. Det er så nemt at sige, at du skal prøve at fjerne fokus, men det er sgu svært, når ønsket er så stort og længeventet.... Håber på det bedste for jer. Jeg er selv gravid og i uge 11. Har mistet en datter i uge 24 og en søn i uge 23 , har haft en spontan abort i uge 11 og kender til alle de tanker, ønsker, nedture og lyst på det hele bare skal ske nu og her. Pøj pøj og pas på dig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Cellemus

Du spørger hvor meget man kan bilde kroppen ind at man er gravid... Svarret er at i princippet kan du psykke dig til en fuld graviditet... Der er kvinder der har været henne hvor de skal scannes før de finder ud af at der ikke var noget, og det altså med positive g-teste og en mave der så småt begynder at ændre facon, og udebleven mens... Ikke for at skræmme dig, men for at sige hvor fascinerende vi er indrettet, og hvor meget tankens kraft kan ;) MEN det er jo så meget sjældent, ofte er det kun de der små ting med tissetrang, hud, murren i maven osv vi klare at tænke frem :)

I forhold til negative test kan jeg så fortælle min kollegas historie: Hun skulle på ferie, og havde et par "håndtag" hun gerne ville af med inden hun skulle i bikini, det kunne bare ikke rigtig lykkes hende. samtidig begyndte hun at få ondt i maven, og hun kunne ikke forstå hvad det var. Lægen foreslog en g-test, hvilket hun tog men den var negativ. Hun fik også lavet en ved lægen, som også var negativ, og da hun blev ved at have ondt, henviste han hende til sygehuset, hun skulle have ultralydsscannet hendes nyre, da lægen mistænkte det kunne være dem der var noget galt med... på sygehuset blev hun scannet af en læge, som kiggede meget grundigt på skærmen, kaldte på en kollega som også kiggede og pludselig var der 5 mennesker som kiggede på den uden at fortælle hvad de så... min kollega nåede at tro hun skulle dø, at det var kræft de havde fundet, men lægerne var bare meget paf over at have fundet en baby i maven på hende... de kunne ikke fortælle hende hvor langt hun var henne, da det ikke var deres speciale, men to dage efter fik hun tid hos jordemoderen som kunne sige hun var i 5. måned. Næste gang kollegerne så hende havde hun pludselig en "mave" i stedet for "håndtag" :kuller så en negativ test behøver heller ikke betyde "ikke gravid" (og til spørgsmålet "jammen undrede hun sig ikke over at hun ikke havde mens?" svarret er nej, for hun var på p-piller og får dermed mens, men en kunstig en af slagsen...) og hun har sidenhen fået endnu et parn hvor hun også var på p-piller og testede negativ, her var lægen dog opmærksom på problematikken om at hun godt kunne være gravid alligevel og det blev opdaget noget hurtigere... tredje barn kunne hun dog teste positiv med :loveshower

 

God dag til dig og masser af :bdi din retning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke da en vild historie :-)

Sindssyg at gå i 5 mdr og så finde ud af man er gravid :-)

Jeg har lige hygget med manden og fik derefter noget lyserød, så mistænker lidt min mens????????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER