Engangievetyrland

Bækkenløsning

8 indlæg i dette emne

Av for pokker!

Jeg har for alvor begynt at døje med mit lenned her den sidste uge, det er helt tosset!

Jeg kan huske nogle af jer har skrevet om det tidligere, så jeg tenkte jeg ville lave det her emne, så kan man måske komme med nogle tips og gode råd. Eller måske bare komme af med lidt smærte frustration, og erfaringer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa.

Jeg døjer også med mit bækken, i nat har jeg prøvet noget nyt, jeg har sovet på en luftmadrads og nøj jeg har sovet godt og uden smerter.

svømning er også godt for bækkenet og fysioterapi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg svømmer også for at forebygge det :) har kun haft ligt problemer med lænden indtil videre.. men ikke meget mere end jeg havde før jeg blev gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan anbefale en dream genii som jeg lig ehar fået mig og den er skøn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at jeg er begyndt at få ondt i halebenet?!  :huh  Især hvis jeg har siddet ned i længere tid - knoglen er øm, når jeg trykker på den. Er der andre der har prøvet det samt kunne det evt. være begyndende bækkenløsning?  :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at jeg er begyndt at få ondt i halebenet?! :huh Især hvis jeg har siddet ned i længere tid - knoglen er øm, når jeg trykker på den. Er der andre der har prøvet det samt kunne det evt. være begyndende bækkenløsning? :chin:

Lige på besøg fra decembergruppen. Mit bækkenløsning startede med ondt i halebenet som brede sig lige så stille til lænden og om foran over skambenet..

Ikke at det nødvendigvis bliver til bækkenløsning men prøv at følge de råd der er mod bækkenløsning allerede nu så det ikke bliver værre. Fx sov med en pude mellem knæene, ikke sid med benene over kors og når du vender dig i sengen så gør det med samlede ben. Og så hold igen med støvsugeren, det skulle i følge min fysioterapeut være noget af det værste. Sørg for at hvile dig en masse så snart du kan komme afsted med det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg fra decembergruppen. Mit bækkenløsning startede med ondt i halebenet som brede sig lige så stille til lænden og om foran over skambenet..

Ikke at det nødvendigvis bliver til bækkenløsning men prøv at følge de råd der er mod bækkenløsning allerede nu så det ikke bliver værre. Fx sov med en pude mellem knæene, ikke sid med benene over kors og når du vender dig i sengen så gør det med samlede ben. Og så hold igen med støvsugeren, det skulle i følge min fysioterapeut være noget af det værste. Sørg for at hvile dig en masse så snart du kan komme afsted med det..

 

Okay mange tak for svar, må hellere tage mine forbehold allerede nu så. Håber ikke det udvikler sig. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber godt nok at det, jeg mærker, er muskulatur-ømhed og ikke bækkenet der tér sig. Det er lige over det øverste af ballerne og ikke helt op på lænden. Det gør ondt når jeg går og når jeg laver forskellige bevægelser som at dreje mig efter noget. Det er først kommet idag (14+6) og forhåbentlig er det kun en reminder om at passe på mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER