Kristina88

babyalarmer

12 indlæg i dette emne

Iih de der baby alarmer. Hvad skal man vælge? Synes hver gang man tænker om en babyalarm at den ser god ud så læser man på nettet lige mange gode som dårlige anmeldelser. Nu har jeg kigget på padwico 850 men kan ikke rigtig finde nogen erfaringer med den. Kan finde dårlige erfaringer med andre modeller af padwico men ikke 850'er modellen. Nogen der kan give deres erfaringer videre enten med denne eller en anden god model?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg overvejer en wiki taki efter en venindes anbefaling. Og så kan ungerne lege med dem når de bliver ældre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes os det er en jungle...har kigget super nova og lige pt. overvejer vi neonate...men aner ik hvad vi ender med...

Synes os det er svært når hvert mærke laver tusind modeller af den samme...og så synes jeg over 1000kr. Er voldsomt....hmm...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer en wiki taki efter en venindes anbefaling. Og så kan ungerne lege med dem når de bliver ældre.

Jeg har ikke lige kigget nærmere på det, men jeg synes, jeg hørte noget om, at walkie talkies var uegnede som babyalarmer, muligvis pga noget med stråling :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Grundet anbefalinger på nettet (brugte en hel eftermiddag på at læse side op og ned om anbefalinger på forskellige modeller), valgte jeg neonates babyalarmer, de vandt på anbefalinger, og pt er jeg kun glad!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Grundet anbefalinger på nettet (brugte en hel eftermiddag på at læse side op og ned om anbefalinger på forskellige modeller), valgte jeg neonates babyalarmer, de vandt på anbefalinger, og pt er jeg kun glad!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neonate :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også neonate her!!

Det eneste dårlige jeg har at sige om dem, er at man ikke kan bytte batteriet rundt på forældreenheden og babyenheden.. Det har jeg savnet når jeg ved en fejl løb tør på babyenheden.

Heldigvis skal den kun lade i 5-10 min for at kunne holde til en baby-lur ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker også vores neonate :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan nogen af jer fortælle hvilken neonate der er den nyeste model og evt. Linke til der hvor den pt. Er billigst at købe...synes jeg kan læse alverdens om de alarmer men ikk blive klog på forskellen og dermed skelne mellem priserne og hvad der er bedst...

Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe her ? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den nyeste hedder vist noget med 65 - i hvert fald er den nyeste den eneste med mulighed for at tilkoble to eller flere babyenheder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan nogen af jer fortælle hvilken neonate der er den nyeste model og evt. Linke til der hvor den pt. Er billigst at købe...synes jeg kan læse alverdens om de alarmer men ikk blive klog på forskellen og dermed skelne mellem priserne og hvad der er bedst...

Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe her ? :-)

Du må nok en tur på pricerunner for at tjekke netpriserne ud :)

Men dette er så vidt jeg ved den nyeste og den model jeg har herhjemme :)

http://www.babyudstyr.dk/shop/neonate-babyalarm-bc-1171p.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER