AnnikaF

Mini a ture anorak

15 indlæg i dette emne

Hvordan er mini a ture i størrelsen? Jeg er ved at købe jakker til drengene, men kan ikke lige blive klog på størrelserne. De er lige kommet i 74 i tøj og har opsmøg på en del af det stadig.

Hvilken størrelse skal jeg bruge her i efteråret og hvilken i vinterudgaven?

Og - kan jeg nøjes med fleecetrøjer, uldtrøjer og overgangsjakker til dem og så bare kombinere vinteren over alt efter vejret, eller bliver det dumt og besværligt for dem og jeg? Så det måske bare er bedre at bruge endnu flere penge og købe både det ene og det andet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan er mini a ture i størrelsen? Jeg er ved at købe jakker til drengene, men kan ikke lige blive klog på størrelserne. De er lige kommet i 74 i tøj og har opsmøg på en del af det stadig.

Hvilken størrelse skal jeg bruge her i efteråret og hvilken i vinterudgaven?

Og - kan jeg nøjes med fleecetrøjer, uldtrøjer og overgangsjakker til dem og så bare kombinere vinteren over alt efter vejret, eller bliver det dumt og besværligt for dem og jeg? Så det måske bare er bedre at bruge endnu flere penge og købe både det ene og det andet?

William har både sommer udgaven og vinterudgaven, og sommerudgaven er lidt mindre i størrelsen end vinterudgaven. Men jeg vil sige at de er pænt alderssvarende.

Jeg tror sagtens du i vinter kan bruge sommerjakken (eller overgangs jakke hedder det vel?) + fleece/uldtrøje/termojakke. Så længe du ikke tænker at de skal lege i dem, men kun transporteres/handle med dem what ever...

De er SUPER lækre. Og bliver kun lidt slidt, så den anorak jeg købte fra trendsales var så god som ny, til 200kr!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William har både sommer udgaven og vinterudgaven, og sommerudgaven er lidt mindre i størrelsen end vinterudgaven. Men jeg vil sige at de er pænt alderssvarende.

Jeg tror sagtens du i vinter kan bruge sommerjakken (eller overgangs jakke hedder det vel?) + fleece/uldtrøje/termojakke. Så længe du ikke tænker at de skal lege i dem, men kun transporteres/handle med dem what ever...

De er SUPER lækre. Og bliver kun lidt slidt, så den anorak jeg købte fra trendsales var så god som ny, til 200kr!

Det lyder lækkert - de er også bare kæmpe flotte! Dem må Trutterne bare eje. Faren er bare ret stor af ens tøj, så jeg må på jagt efter to i samme farve. Må lige overveje om det bliver kun overgangs eller både og.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare vaer opmaerksom paa, at foraarsudgaven har bomuldsrib ved aermerne og omkring ansigtet. Men ja, ellers er det en god ide at bruge termo/uld og overgangs i kombi som vinterjakke. Saa er der bare lige det med at faedre(i hvert fald herhjemme), ikke helt kan greje de kombimuligheder  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare vaer opmaerksom paa, at foraarsudgaven har bomuldsrib ved aermerne og omkring ansigtet. Men ja, ellers er det en god ide at bruge termo/uld og overgangs i kombi som vinterjakke. Saa er der bare lige det med at faedre(i hvert fald herhjemme), ikke helt kan greje de kombimuligheder :D

Åh ja - det er en god pointe! Alene for at undgå daglige spørgsmål til kombi, kan det være, jeg bare skal købe vinterjakker også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klik og køb! Han netop købt fine blå efterårsanorakker - nøjs jeg glæder mig til det rare postbud kommer forbi :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I kan jo se, hvordan det gaar med at kombinere, hvis det er og saa koebe vinterjakker efter behov :) 

 

Noah har ogsaa en dusty blue og den er da saa fiiin! Jeg har koebt en vinterjakke fra Reima i samme stil og naesten samme farve  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I kan jo se, hvordan det gaar med at kombinere, hvis det er og saa koebe vinterjakker efter behov :)

Noah har ogsaa en dusty blue og den er da saa fiiin! Jeg har koebt en vinterjakke fra Reima i samme stil og naesten samme farve :D

Ja, det er altså en fin farve! Jeg har valgt bijou blå og med den lækre spidse hue :)

Vi må se, hvordan det går med at kombinere. Og også med størrelsen, har købt 74 - men tænker egentlig, de er i 80 til vinter (det er deres flyverdragter i hvert fald ;) ).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er altså en fin farve! Jeg har valgt bijou blå og med den lækre spidse hue :)

Vi må se, hvordan det går med at kombinere. Og også med størrelsen, har købt 74 - men tænker egentlig, de er i 80 til vinter (det er deres flyverdragter i hvert fald ;) ).

 

Jeg synes jakker er ret store i det, saadan generelt... Noah kan muligvis vaere i en 86, selvom han har en 92... den var der opsmoeg paa i foraaret. Hans vinterjakke er ogsaa ret stor i det i 92 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt et siddespor: kan drengene virkelig fylde en 80 ud? :-O Vi var ovre og prøve med Andrea, jeg var sikker på hun skulle have 80, men vi endte i en 74. Og dere r stadig en god håndfuld stof over skuldrene, så den burde holde henover vinteren (Well den kunne i hvertfald ikke være større så, 80 druknede hun totalt i).

Glæder mig til at se billeder af drengene i deres fine jakker :biglove A kan heldigvis endnu passe sin wheat elvira! Den er sååå fin :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt et siddespor: kan drengene virkelig fylde en 80 ud? :-O Vi var ovre og prøve med Andrea, jeg var sikker på hun skulle have 80, men vi endte i en 74. Og dere r stadig en god håndfuld stof over skuldrene, så den burde holde henover vinteren (Well den kunne i hvertfald ikke være større så, 80 druknede hun totalt i).

Glæder mig til at se billeder af drengene i deres fine jakker :biglove A kan heldigvis endnu passe sin wheat elvira! Den er sååå fin :7himmel

Jeg ved det ikke, de er ikke lige kæmpe fan af at få tøj på - så jeg har ikke prøvet endnu. De passer deres str. 74 softshell dragter så fint, så tænker, de ender i 80 til vinter. Ellers må vi jo ud og købe nye der, så må det jo være det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes jakker er ret store i det, saadan generelt... Noah kan muligvis vaere i en 86, selvom han har en 92... den var der opsmoeg paa i foraaret. Hans vinterjakke er ogsaa ret stor i det i 92 :)

Bum bum, nå vi må se om ikke det går. Ellers må jeg jo bytte dem, hvis det virker helt dumt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia brugte str 80 i vinteranorak fra Mini A Ture sidste vinter. Til sammenligning var hun 8,6kg og 77cm i august og 9,5kg og 82cm i januar - altså sidste vinter. Hun brugte jakken fra ca. Oktober til påske/april.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia brugte str 80 i vinteranorak fra Mini A Ture sidste vinter. Til sammenligning var hun 8,6kg og 77cm i august og 9,5kg og 82cm i januar - altså sidste vinter. Hun brugte jakken fra ca. Oktober til påske/april.

Okay, så tror jeg på 80 igen :) Dejlig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, så tror jeg på 80 igen :) Dejlig :)

Så lidt. Det er nogle gange nemmere at sammenligne med mål/vægt end alder. Der var omsmøg (ribben) på i starten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER