Babylykke

Hjælp hjælp... Lidt intimt...

9 indlæg i dette emne

Min mand og jeg var sammen igår, og til sidst i akten, giver det et lille smæld og så siger det bare plask med vand, det efterlod en meget våd mand, ja helt ned til hans ankler, en 30x10 cm. Plet på sengen, og vand på skabet overfor.. Men derefter siver det ikke, og ingen veer.

Det er klart og lugter ikke af urin. Ringer til fødegangen der ikke mener jeg bør være nervøs hvis ik der er sivet siden...

Men det er jeg altså stadig, hvad nu hvis det er noget af fostervandet der er gået?

Arghhh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

fostervandet gendannes, så det behøver ikke være et problem hvis det ikke siver. Når det så er sagt synes jeg du skal insistere overfor fødegangen hvis du er usikker. Det ville jeg selv gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, jeg vidste ikke det gendannes... Jeg har haft nogle rigtig øv oplevelser med akut ambulatoriet i Hillerød denne graviditet. Hvor jeg er blevet sendt ind af jm, med forkortet livmoderhals og en finger åben i 26. Uge, og de sagde jeg skulle aflyse ferie og lægge stille, og komme til ugentlig tjek. Næste tjek siger en anden læge argh den forkortet livmoderhals kan have været sådan længe, så ingen panik... trods der i min journal er skrevet den for 14 dage siden var 11 mm. Længere. Men ved mange plukveer skal jeg komme, og da jeg så gjorde det, kunne den læge så ikke forstå jeg skulle det.

Så blødte jeg, og fik sådan en , når ja det ved vi ikke lige hvorfor.. Det går nok...

Så har sådan lidt manglende tillid til dem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det lyder virkelig heller ikke som gode oplevelser. Men jo, jeg har fået at vide at fostervandet bliver ved med at blive dannet, selv efter det er gået, men derfor skal man jo alligevel være opmærksom på det. Men forstår så ikke at de ikke vil se dig, for min jordemoder har da tudet ørerne fulde på mig med at hvis fostervandet går skal jeg ringe ind med det samme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, og jeg fik af vide inden uge 34+ var det vigtigt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kun inden uge 34? Det vil jeg da høre jordemoderen om i eftermiddag, for jeg havde opfattelsen af at det var ligegyldigt hvor langt henne man var

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej sikkert også efter, men jeg er 33+5 og læste at var vandet gået sku man lægge sig og ringe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg ringede igen, og man har to hinder og den yderste kan gå er uden betydning. Åbenbart...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hm. Der kan man bare se :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER