MissH

Går slimproppen altid eller???

16 indlæg i dette emne

Jeg vil gerne vide om slimproppen altid går eller om en fødsel rent faktisk godt kan starte uden at proppen 'er gået'?
Jeg er jo 37+5 i dag og har endnu ikke oplevet den slimede, mørke substans som en slimprop jo er. 
Har nogle af jer født uden prop-afgang? ;)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja. Jeg nåede aldrig at opleve slimproppen gik...

Eller, om morgen blødte jeg lidt, men ikke ret meget... Men oplevede aldrig "klatten" :)

Vandet fik også først 5-10 min før hun var ude..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super.. Tak for svar.
Ja, det er jo de færreste fødsler, der starter med vandafgang.
Men det er godt lige at vide, at fødslen altså godt kan starte, selvom jeg ikke har set skyggen af proppen ;) Hehe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, men jeg havde forventet det gik tidligere og satte skub i tingene :) men næ..

Jeg var så også 40+6, så det var ret forventet jeg skulle føde lige omkring det tidspunkt :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min slimprop gik først under fødslen efter jeg var kommet på fødegangen. Det var dog blandet med tegnblødningen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, ok.. Det har du ret i.. Jeg føler bare, at der meget snart sker noget her. Men der er jo noget tid tilbage, hvis jeg skulle gå de 14 dage over tid ;) Håber der sker noget i løbet af den kommende uge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt, at vide, at den ikke nødvendigvis går inden fødslens start :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min slim prop gik et par dage før jeg fødte ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har læst at det er 10% af alle fødsler der starter med vandafgang.

Jeg har heller ikke set slimproppen ved Felix fødsel men har også et Black out fra den aften/nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felixmor:

10 % er heller ikke meget ud af 100 % :) De fleste fødsler starter med veer, men det jeg var i tvivl om, var om slimpoppen altid 'forsvinder' inden fødslen. Og det gør den ikke nødvendigvis, heldigvis :)    

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felixmor:

10 % er heller ikke meget ud af 100 % :) De fleste fødsler starter med veer, men det jeg var i tvivl om, var om slimpoppen altid 'forsvinder' inden fødslen. Og det gør den ikke nødvendigvis, heldigvis :)

Nope det er der ikke :)

Men den kan også sagtens forsvinde uden man ser det. Så det må tiden vise om man får den at se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, lige præcis :)
Det er jo spændende. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg født to gange og oplevede aldrig at slimproppen gik hverken første eller anden gang. Så enten er det gået ubemærket for sig eller også har det været under fødslen, så jeg ikke rigtig så det.

Jeg har i øvrigt startet begge mine fødsler med at vandet gik som det første, så jeg går åbenbart imod statistikken :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg født to gange og oplevede aldrig at slimproppen gik hverken første eller anden gang. Så enten er det gået ubemærket for sig eller også har det været under fødslen, så jeg ikke rigtig så det.

Jeg har i øvrigt startet begge mine fødsler med at vandet gik som det første, så jeg går åbenbart imod statistikken :P

:ditto til det hele, bortset fra jeg kun har 1 fødsel at trække på- endnu :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min slimprop gik først lige inden Sofia blev født. Sad i fødekaret og så dage det klask, og en ordentlig gang slim og fostervand kom. 30 min senere var prinsessen ude

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min slimprop gik aftenen før jeg fødte, jeg troede det var vandet der gik, den var meget tynd og kom loge da jeg rejste mig fra toilettet. Jeg gik med bind, og der kom ikke mere, ringede så til fg og hun sagde at det var slimproppen. Så den behøver ikke at være sådan en stor bussemand, som man (jeg) forestillede mig det var

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER