Trumpf

Hvilke pigenavne passer til Isaac?

43 indlæg i dette emne

Vi venter os en lillesøster til Isaac, men vi kan slet ikke finde nogle fælles forslag til hendes navn, vi er meget langt fra hinanden, M er til Emma og Victoria mens jeg er til Nolia og Ibi - altså meget almindelig kontra de mere særpræget...

Hvilke navne mener I der passer til Isaac?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

iih jeg kan godt li Nolia :)

 

Aya 

Isabella

Amina,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Af dem du nævner kan jeg bedst lide Ibi og Emma. Og så inden jeg havde læst dit indlæg færdig tænkte jeg selv Rebecca - bare et indskud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft Isaac indeover som mulige drengenavne. Vi har i forvejen en pige der hedder Angelina/Angie i daglig tale, jeg synes selv de passer godt sammen. Malika kunne også være en mulighed..

Istedet bliver det Malaika (betyder Engel på Swahili :loveshower ) eller Zacharias til baby..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft Isaac indeover som mulige drengenavne. Vi har i forvejen en pige der hedder Angelina/Angie i daglig tale, jeg synes selv de passer godt sammen. Malika kunne også være en mulighed..

Istedet bliver det Malaika (betyder Engel på Swahili :loveshower ) eller Zacharias til baby..

Ved i hvad i venter eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved i hvad i venter eller?

Ja, en baby :lolhit men vi kender ikke kønnet, det har vi valgt fra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter og jeg hepper på en Malaika (så har jeg to små englebasser) og min mand hepper på Zacharias.

Min mand og Angelina har væddet en sodavand på fødegangen :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Emma er udelukket fra min side, Rebecca har været oppe, men da hun i biblen er gift med Isaac er det udelukket..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

iih jeg kan godt li Nolia :)

Aya

Isabella

Amina,

Vi har faktisk snakket om Isabella, Aya er også et godt bud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sarah og Leah :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sarah og Leah :)

Fine navne, men min niece hedder Sarah og en tæt veninde har en Leah..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne det være Eva?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Iselin

Nunu

Agnes

Isja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Thea synes jeg kunne passe godt til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft Isaac indeover som mulige drengenavne. Vi har i forvejen en pige der hedder Angelina/Angie i daglig tale, jeg synes selv de passer godt sammen. Malika kunne også være en mulighed..

Istedet bliver det Malaika (betyder Engel på Swahili :loveshower ) eller Zacharias til baby..

Ej hvor mærkeligt, det har været mit drømme pigenavn siden jeg var 12 år gammel.... :wub

Det er sådan et smukt navn :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også lidt i bibelske navne, når nu drengenavnet er et bibelsk navn. Jeg har altid været så vild med Rebecca, men kan godt se at det ikke duer - et andet, som jeg aldrig får manden med på er: Noomi/Naomi - det er også et bibelsk navn og jeg synes at det er så smukt... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden er ikke til de bibelske navne, havde nemlig selv tænkt Naomi... Det vigtigste er at det bliver et powernavn som Isaac

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor mærkeligt, det har været mit drømme pigenavn siden jeg var 12 år gammel.... :wub

Det er sådan et smukt navn :wub

Malaika? Det har også været mit drømmenavn, siden jeg har været omtrent lige så gammel :loveshower så der var intet at rafle om, da vi snakkede pigenavne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Malaika? Det har også været mit drømmenavn, siden jeg har været omtrent lige så gammel :loveshower så der var intet at rafle om, da vi snakkede pigenavne

Hvor er det vildt... Jeg har aldrig hørt andre tale om det navn :) Men kan kun give dig helt ret i at det navn vil være svært at komme udenom hvis der kommer en pige :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden er ikke til de bibelske navne, havde nemlig selv tænkt Naomi... Det vigtigste er at det bliver et powernavn som Isaac

 

Ej det var ærgerligt... det ville ellers være godt sammen... Hmmm jeg ligger lige hovedet i blød og vender tilbage!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det vildt... Jeg har aldrig hørt andre tale om det navn :) Men kan kun give dig helt ret i at det navn vil være svært at komme udenom hvis der kommer en pige :wub

Jeg tror heller ikke jeg har hørt andre overveje det navn. Heldigvis havde manden ikke et fornuftigt alternativ, så det var hurtigt uddebateret :)

Jeg behøver vel ikke spørge om du kender sangen om Malaika vel? Den er så dejlig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror heller ikke jeg har hørt andre overveje det navn. Heldigvis havde manden ikke et fornuftigt alternativ, så det var hurtigt uddebateret :)

Jeg behøver vel ikke spørge om du kender sangen om Malaika vel? Den er så dejlig :loveshower

Det gør jeg ;) Den er skøn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et par bud

Asta

Agnes

Alma

Clara

Karla

Naja

Olivia

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et par bud

Asta

Agnes

Alma

Clara

Karla

Naja

Olivia

De tre første er venners børn, Naja er min søsters hund.. Olivia er jeg ikke til Klara giver mig bare ingen hjertefølelse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER