louisef

Sutsko/prewalkers......

8 indlæg i dette emne

Andrea er snart ude af de Milton skindfutter, vi hidtil har haft. Men jeg er lidt usikker på, hvad er er smartest at købe nu? Hun er knapt 10 mdr, kravler ivrigt, og rejser sig op af alt! Hun er begyndt at gå langs kanten af tin, skubbe ting foran sig, og forsøge at slippe, men ved jo ikke helt hvornår hun begynder at gå gå, så er tilbageholden med at købe sko. Hvad er forskellen på sutsko og prewalkers? Hvad giver mest mening? Det bliver jo snart ret koldt ude. Hun begynder i institution om en måneds tid.

Jeg overvejer living kitzbuhel, men er det først når hun går? Jeg er bare lidt bange for om hun kommer til at fryse på fødderne, og vil gerne have noget der støtter om foden, og kan bruges lidt længere end bare 1-2 mdr før hun går.

Gode tips og råd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville købe prewalkers - de kan jo også bruges efter hun er begyndt at gå som hjemmesko. Vi havde de der Bundgaard du har set og de er blevet brugt fra hun var ca 10 mdr og til næsten nu hvor hun er vokset ud af dem. En prewalker kan selvfølgelig ikk bruges udenfor når det er vinter, men jeg ville ikk putte mit barn i andet før hin går 100% - så måtte hun bare undvære at gå udenfor, for mig er fødderne det vigtigste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville købe prewalkers - de kan jo også bruges efter hun er begyndt at gå som hjemmesko. Vi havde de der Bundgaard du har set og de er blevet brugt fra hun var ca 10 mdr og til næsten nu hvor hun er vokset ud af dem. En prewalker kan selvfølgelig ikk bruges udenfor når det er vinter, men jeg ville ikk putte mit barn i andet før hin går 100% - så måtte hun bare undvære at gå udenfor, for mig er fødderne det vigtigste :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi købt et par prewalkers! :yeah

Men nu ved jeg ikke helt hvad vi skal gøre mere? Altså hvad bør hun have på fødderne udenfor? Prewalkers'ne har jo en lidt sart sål? Men overtræksfutter har jo bare ingen støtte?? Og selv i sandkassen rejser den unge dame sig altså?

Så fantastiske BK, hvad gjorde/gør i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overtræksfutter. Skidt med støtten. Hun kan øve sig i at gå inden for i prewalkers.

Det er jo altså ikke fordi det er et must, at iføre sin baby støttende fodtøj.

Overtræksfutterne bør forblive på til barnet går mere end det kravler. I hvetfaæd bør der ikke bruges rigtig sko OG da slet ikke vinterstøvler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var nu heller ikke ude i rigtige sko :) jeg ville bare høre om jeg havde missede det geniale alternativ :D overtræksfutter it is!

Tak for svar!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

helt enig... Noah havde skindfutter som han gik i ogsaa udenfor og saa maatte de jo gaa til... Jeg koebte saa nogle rigtige sandaler, da han var 11 maaneder og gik med os i haanden. Det var kun i parken og saadan decideret udenfor, han havde dem paa, ellers skindfutterne. 

 

Der findes jo ogsaa de der Volkers eller havd de hedder, regnbukser med foedder. Og saa de omtalte overtraeksfutter. 

 

Sko er virkelig sidste fase af deres gaa eventyr, naar de GAAR rigtigt selv, saa skal de have sko. Lette og bloede sko med god stoette i haelkappen. Mener at SaraBK har koebt Bobux hos purebaby, som er noget af det mest lette og bloede udi vintertsoevler, men haeng mig ikke op paa det... Der kan stadig gaa lang tid, til Andrea reelt gaar, men ogsaa ikke ret lang tid. 

 

Saa forbered dig paa, at der vil vaere sko, der bruges 2 mdr og saadan er det. Vi var saa heldige at faa et par sandaler foraeret af Susanne herindefra, ellers havde vi skullet koebe midt i starten af august... Og Noah er 2 aar. 

 

Sikke en svada! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er lidt ude i samme problem med Noah... Indtil videre har han bare haft fløjlssko, men nu har de bedt om noget mere vandtæt til når han er ude.

Skal det være skindfutter? Eller prewalkers? Han har overtræksfutter til udover fløjlsskoene, så det er noget andet de efterspørger.

Han går 10-20 meter uden pause med os i hænderne og rejser sig op af alt. Han kan endnu ikke holde balancen selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER