Loralei

Af med dynen! På med...hvad?

31 indlæg i dette emne

Slettet efter ændring i Babyklar's politik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja her kommer uldet igen ;) Silke Elia smider også dynen. Pt sover hun i uld/silke body og leggins. Når det bliver køligere og hele vinteren sover hun i uldnatdragt. Hun er et varmt barn. Min niece har en uld/silke body under uld natdragten :) Sidste vinter klarede jeg mig faktisk med kun én natdragt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet efter ændring i Babyklar's politik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet efter ændring i Babyklar's politik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna er først nu begyndt at gide dynen. Sidste vinter, da hun var omkring 2 år, sov hun i ærmeløs uld/Silke-body og uld eller uld/bomulds natheldragt med lynlås :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger uld/silke body fra IoBio og nogle uld-bukser/leggings. Begge dele købt hos storchebarn. Det holder Elliot fint varmt. Når der bliver koldere får han også strømper på, og hvis han sparker dem af må jeg finde nogle uld-strømpebukser.

 

Body

 

Bukser

 

EDIT: Vi har to sæt - det bliver ikke vasket særlig tit, kun når der har været uheld. Og det tørrer ret hurtigt, så ofte er det tørt igen når han skal puttes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William sover ikke med dyne. Lige nu sover han med ganske alm. natdragt med fødder fra hm (2 for 120).

 

Snart for han en uldbody under. Dem fra storchebarn.dk - uden ærmer.

 

Til vinter-vinter, får han nok også uldnattøj over uldbodyen. Han bliver kold når han sover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D jeg elsker bare uld ;)

Sidste år var det en Joha natdragt med lynlås uden fødder (Silke Elia kan ikke lide at have noget på fødderne når hun sover - og så kan hun bruge den længere). Vi klarede os med en. Hun havde sjældent uheld og så fik hun bare en uld/silke body og leggins på til resten af natten. Hvis det var om morgen kunne den sagtens nå at blive tør til om aftenen igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begge mine unger sover uden dyne.. Bella Gry sover i langærmet uld/silke body og uld/silke bukser fra Engel, samt sokker i uld. Johan sover i langærmet undertrøje fra Engel og ble - Bella Gry er et koldt barn og Johan et varmt barn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her smides dynen også :D

Året rundt soves der i natdragter i 100% silke. Silke kan både varme og køle :)

Køber dem her:

http://www.filiokus.dk/group.asp?group=91

Vega er et meget barn, derfor silke om natten. :)

Er stor fan af både uld og silke - hvis nogen var i tvivl :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft købt mine uldbodyer i Føtex og Kvickly, der kan man som regel få dem til en rimelig pris (mener jeg gav 50 kr pr body i Føtex - kan så ikke huske om det var et tilbud). De har været ganske fine.

 

Jeg har så også haft uldnatdragt fra JOHA - en enkelt i god kvalitet, der kunne hun også nøjes med en. Jeg skyllede den bare op i hånden om morgenen, hvis det var nødvendigt eller for at få frisket den op, (eller på uldprogram med uldvaskemiddel, hvis der var kommet lort på) og så hang den til tørre. Så kunne den sagtens nå at blive tør til aftenstid igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet efter ændring i Babyklar's politik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet efter ændring i Babyklar's politik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arj, I er jo bare super hurtige til at svare, var lige på vej i seng og så, at der allerede var flere svar, tark!

Nogle er til silke, andre til uld, er det "bare" en smags-sag?

Narh, uld er trods alt varmere, så det kommer an på barnet vil jeg mene :)

Sov godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arj, I er jo bare super hurtige til at svare, var lige på vej i seng og så, at der allerede var flere svar, tark!

 

Nogle er til silke, andre til uld, er det "bare" en smags-sag?

Og nogen er til uld/silke :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet efter ændring i Babyklar's politik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det kender jeg alt for godt.

Men ja, uld er varmere end silke :) dog er silken også varm, især hvis det er råsilke. Læs evt beskrivelsen af silken i det link jeg havde længere oppe :)

Og ja, BK er vanedannende, men fantastisk med en masse skønne piger :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh, på den måde (var lige herinde igen, glemte at spørge om noget mere!)

 

NU må jeg i seng, uh ha altså, BK er så vanedannende - tak igen :)

Kender det aaaaalt for godt ;) Jeg skal også altid liiiige tjekke bk efter jeg har lagt mig i min seng og kommer så til at ligge og læse/skrive lidt i stedet for at få sovet :oops

 

Sov godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det er lidt efter temperatur og humør - men body (helt almindelig for det meste, men han har da et par silkefiduser fra, da det var varmest), nattøj eller natdragt (primært bomuld - men han har en enkelt uld/bomuld-fætter fra et udsalg, vældig lækker men ikke det eneste saliggørende), og strømper (strømpebukser, hvis det er meget koldt. Vi bor i et nyt rækkehus, så det trækker ikke indenfor, og vi kan regulere temperaturen på hans værelse ret præcist.

Jeg kan ikke lide ren uld (sorry), så jeg er til uld/bomuld, hvis det endelig skal være - og det han har og har haft fra Joha og Papfar har da været fint, men jeg kan ikke spore den store forskel til Bilkas tilsvarende, som der i perioder er 40% rabat på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det er lidt efter temperatur og humør - men body (helt almindelig for det meste, men han har da et par silkefiduser fra, da det var varmest), nattøj eller natdragt (primært bomuld - men han har en enkelt uld/bomuld-fætter fra et udsalg, vældig lækker men ikke det eneste saliggørende), og strømper (strømpebukser, hvis det er meget koldt. Vi bor i et nyt rækkehus, så det trækker ikke indenfor, og vi kan regulere temperaturen på hans værelse ret præcist.

Jeg kan ikke lide ren uld (sorry), så jeg er til uld/bomuld, hvis det endelig skal være - og det han har og har haft fra Joha og Papfar har da været fint, men jeg kan ikke spore den store forskel til Bilkas tilsvarende, som der i perioder er 40% rabat på :)

Synes det er vildt morsomt at dine silke og uld ting er "fiduser" og "fætre" :D :D

Åha, der skal ikke så meget til at more mig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet efter ændring i Babyklar's politik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det langærmet uldbody med strømpebukser og alm. todelt nattøj udenpå :) Og uldsokker (som dog bliver taget af i løbet af natten :D ) Hun er et varmt barn, men vi har det ekstrem koldt og med træk fra vinduer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er jeg rigtig glad for IoBio uld og har gerne 3 bodyer af gangen. De holder i lang tid! Hun er 14 mdr. nu og har kun købt 2 gange til hende. Ellers er jeg rigtig glad for Kvickly's änglemark uldbodyer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet efter ændring i Babyklar's politik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia sover kun i uldnatdragt om vinteren - ikke noget indenunder. Vores soveværelse er koldt men hun er et varmt barn. Nogle giver 2 lag (uld - uld/silke) på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER