Lui

Er det bare indbildning eller er jeg gravid?

5 indlæg i dette emne

Hej alle :) håber måske jeg kan få nogle svar eller om der er andre der har eller oplever det samme som mig. Kæresten og jeg har prøvet i over 2 år nu på projekt baby men desværre forgæves. Vi er igang med fertilits behandling i Odense men der går desværre noget galt hele tiden hvis det ikke er det ene så er det noget andet så vi har slet ikke brugt nogle forsøg endnu. Sidste gang vi var derovre kunne lægen ikke finde mit æg han mente der var gået for lang tid mellem scanning og måske var sprunget men sagde også at jeg måske var blevet gravid naturligt og skulle tage en test 14 dage senere. Det gjorde jeg så den var negativ ca 4 dage før forventet mens, nu en uge efter har jeg taget en test mere 3 dage over tid og stadig negativ. Ca en uge efter vi var på klinikken begyndte jeg at få en utrolig stor tissetræng og 14 dage efter skal jeg stadig tisse hele tiden. Mine bryster er ømme til tider og syntes min lugtesans er blevet forstærket. De sidste par dage har jeg haft en menstration ligende smerte i underlivet men alligevel ikke som det plejer at føles. Ønsker det bare så meget og er bange for at det er det der spiller ind. Men har jo prøvet det mange gange før og også gået over tid det første år vi prøvede. Men det sidste års tid har min mens lagt mellem 28-30 dages cyklus nu er jeg på 33 dagen. Er der andre der har prøvet noget ligende som mig?Eller kan det virkelig virkelig bare være indbildning? Ved selvfølgelig godt jeg ikke kan få svar på om jeg er gravid, men kunne godt tænke mig at høre om andre har eller oplever det samme som mig :) håber at høre fra jer. Knus den håbefulde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv at teste igen og se, om der er Bingo!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det håber jeg også☺️ testede imorges så venter lige nogle dage og hvis min mens stadig ikke er kommet tager jeg en test mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke prøvet det selv (da jeg har meget uregelmæssig mens) men der er desværre mange herinde, der har prøvet at gå over tid og have gravid-tegn, men viser sig ikke at være det :(

Vi vil det SÅ meget og vi kan psyke kroppen til meget.

Jeg håber du får hurtigt afklaring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svaret tiak:) ja kroppen opføre sig underligt nogen gange og tænker også om det er fordi man vil det så meget. Det er afklaringen man gerne vil have enten så skal testen vise 2 streger eller så skal menstrationen komme så man ved hvor man står

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER