Hazel80

Forvirringen er total

7 indlæg i dette emne

Er angiveligt 3+4 idag.

Ingen ømme bryster som ved de to bio'er..

havde LOVET mig selv ikke at teste tidligt. I forgårs (3+2) testede jeg så på en ÆL test.. Den blev knald positiv og så blev jeg da nødt til at tage en G test. Negativ!

lavede så samme nr i dag.... ÆL test blev positiv inde for 2 sek.. Og så tog jeg en G test.. Der kom sgu en svag streg nr 2..........efter 15-20 min...! Tog en til i samme urinprøve. Der skete præcis det samme... Nå men siden testmonstret i den grad er flyttet ind, så toppede jeg lige med en eftermiddagsprøve på halv tynd urin. Samme gentog sig. Nu står jeg med 3 G test med svag streg, der er kommet efter de famøse 10 min! Og to meget positive ÆL teste og er ved at dø at spænding. Googler amok for at finde lignede og derved kunne tolke om jeg mon er gravid. Havde nok afskrevet denne cyklus grundet det med brysterne.. Men alle graviditeter er jo forskellige... Åh Gud.

Så medsøstre (som jeg åbenbart nu mener er orakler) fortæl at I tror på det og der er masser af historier der taler for at jeg da er gravid. ;-)

eller fortæl mig at strimmel test er upålidelige og det er helt tilfældigt at netop de tre jeg tager idag laver skyggestreger og ikke den i forgårs. Ventetid er en bitch;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh, hvor er det spændende for dig!! Jeg tror bestemt, at du har gang i noget rigtig godt!!! Hcg fordobles jo for hver dag og det er stadigt tidligt, så man kan nok heller ikke forvente mere end skyggestreger. Skal vi ikke se billeder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder umiddelbart meget lovende. Men det er meget tidligt. Minmave har en oversigt hvor du kan se at man skal helt hen til 4+0 før 80 procent kan teste positivt. Men vent to dage og prøv igen. Jeg har nok snart prøvet alt inden for test. Også falske positive efter tid. Krydser fingre for den er det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du testet positivt for æl i sidste uge???Kunne det være at din æl har været forsinket??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Streg på GT er som regel = :gravid

Køb en lidt dyrere imorgen når du er i supermarkedet så du har en anden "kilde" at holde op imod :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres søde svar. Er idag på dag 30 på en ca 32 dages cyklus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du holdt testmonsteret i ro idag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER