Guest Felixmor

Pasning af større søskende

6 indlæg i dette emne

Har I der har større søskende en plan for, hvor de kan være når I skal føde?

Her er det svigermor der forventer at passe Felix når tid er. Men hun bekymrer sig meget om, hvor vidt hun kan nå herned inden vi er nød til at køre. Hun har en time herned. Men det behøver hun ikke for vi bekymrer os altså ikke. Vi har kun boet her siden 1/12 og der er flere, der har rækker hånden ud til hjælp af pasning af Felix. 2 hold naboer vil gerne tage ham om ikke ånder indtil svigermor når herned. Hvis vi kører mens han er i børnehaven må vi ringe til bedste vennens forældre. Så skal de nok tage ham med hjem.

Synes det er skønt så mange vil hjælpe os. Så er der både en plan a,b,c osv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kommer self. An på hvornår på dagen det sker. Men Lasse vil blive afleveret i dp som vanligt og ellers er det planen at svigermor ska komme og passe ham. Hun er lige gået på efterløn og bor 5 min herfra, så det er jo nemt.

Ellers ku min far være plan B, idet han bor 10 min herfra, men det blir lidt noget rod hvis han er på arbejde og er på Sjælland.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor har tilbudt at springe til når som helst. Hun har dog også en times kørsel, men det må vi tage med. I værste fald må jeg jo i en taxa, og så må M følge efter, når min mor er kommet. Ellers bor Ms moster tættere på, og hende kan vi også trække på, men hun arbejder jo i hverdagene, så det går nok ikke, hvis det sker midt om natten.

Håber bare, at vi kan gøre det sådan, at fødslen går i gang, når vi har afleveret Mads i vuggestuen, kan køre ud og føde og så bare køre hjem og hente Mads i vuggestuen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine forældre tager Maja, når jeg går i fødsel. Jeg kommer jo sandsynligvis til at føde i efterårsferien, hvor vi har valgt at lade Maja holde ferie, da vi tænker det vil blive for meget for hende med gæste-DP OG lillebrøster på en gang. Jeg har egentlig bare tænkt at hun skulle passes hos mine forældre og så hentes hjem når vi kone hjem fra sygehuset, men manden synes at hun skal passes hjemme hos os selv. Men nu må vi se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fire børn der skal passes, da jeg skal have kejsersnit i vores "børneuge" (dine mine og vores børn :-)) - de tre er hos deres mor/far og vores fælles mindste skal passes af farmor. Jeg håber dog på at få det så tidligt som muligt så kan jeg måske komme hjem allerede om aftenen. Sidst tog vi hjem morgenen efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi også dine og mine, men ikke samtidig, så er det når mandens drenge er her, er vi lidt på den. Min mand er vokset op på børnehjem og det eneste familie han har er sin søster på bornholm, laaaagnt væk fra Nordsjælland. Og deres mor er ikke særlig samarbejdsvillig, så jeg håber ikke det sker når de er her. Mine tvillinger skal enten til deres far eller mormor...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER