Vimsfims

1. scanning - Hvor langt er jeg egentlig henne??

31 indlæg i dette emne

Jeg er lykkelig for, at jeg kunne betale mig fra en tidlig scanning. ALT var fint og flot! Dejlig tryghed  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Man kan godt blive rykket længere frem end et par dage. Dog tror jeg at jeg er et af de sjældnere tilfælde :D 

Jeg troede i starten at jeg var 8+ da vi var til første scanning, meeeen den menstruation jeg havde i starten af marts, var så åbenbart ikke en "rigtig" menstruation, for jeg var altså lige godt en måned længere henne end jeg troede :blink 

 

Rigtig meget held og lykke :)

Men hvornår testede du dig så positiv? Jeg tænker hvis du er en måned længere henne end du troede, så kunne du vel også teste positivt tidligt eller???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvornår testede du dig så positiv? Jeg tænker hvis du er en måned længere henne end du troede, så kunne du vel også teste positivt tidligt eller???

Jeg testede positiv da jeg var ca to måneder henne, fordi jeg havde (hvad jeg troede var) normal menstruation den forhenværende måned. Så jeg tænkte jo ikke videre over det, før jeg begyndte at få kvalme. Og der var jeg gået et par dage over tiden, så jeg troede at jeg var 1 måned henne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER