03wami

joha uld - billigt

13 indlæg i dette emne

hvor køber i joha uld billigst ???

 

og nu er min dreng på vej ind i en str 62 men overvejer lidt at købe joha natdragter i deres str 70 for at han kan vokse i dem da jeg syntes de er ret dyre - men tror i det bliver alt alt alt for stort til ham ? eller hvad vil jer med forstand på joha anbefale ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvor køber i joha uld billigst ???

 

og nu er min dreng på vej ind i en str 62 men overvejer lidt at købe joha natdragter i deres str 70 for at han kan vokse i dem da jeg syntes de er ret dyre - men tror i det bliver alt alt alt for stort til ham ? eller hvad vil jer med forstand på joha anbefale ?

 

Forstand på Joha har jeg ikke, men for nylig fandt jeg nogle Joha bodyer og heldragte til omkring halv pris på magasin's webshop, bl.a. i str. 70, så måske var det en idé (ved ikke, om tilbuddet stadigvæk gælder og hvor meget der i så fald er tilbage)...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstand på Joha har jeg ikke, men for nylig fandt jeg nogle Joha bodyer og heldragte til omkring halv pris på magasin's webshop, bl.a. i str. 70, så måske var det en idé (ved ikke, om tilbuddet stadigvæk gælder og hvor meget der i så fald er tilbage)...

vil da lige tjekke det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke Joha er specielt stort i det, saa jeg synes godt, du kan koebe det i str 70. Kan ikke huske, hvilken str vi fik i gave til Noah, men laekker var den og den kunne han bruge hele vinteren(fra 4-8/9 mdr). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke Joha er specielt stort i det, saa jeg synes godt, du kan koebe det i str 70. Kan ikke huske, hvilken str vi fik i gave til Noah, men laekker var den og den kunne han bruge hele vinteren(fra 4-8/9 mdr).

:ditto Silke Elia brugte str. 80 hele sidste vinter - dog uden fødder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I tror ikke det vil blive så stort at han svømmer rundt i det ? Han er jo kun lige omkring de 60 cm lang - men kunne bare være rart vist det kunne bruges noget mere end bare en enkelt mdr :) men tænker bare om ulden vil have samme effekt hvis det er alt for stort, for lige pt er han bare helt gennemblødt af sved om natten så skal virkelig have noget andet han kan sove i end hans bomuldsdragt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min Andrea har brugt joha str 70 fra midt marts hvor hun var ca 4 mdr og bruger den endnu som 9 mdr. De er ret flexible (ihvertfald fald dem uden fødder, uld-silke) og den sidder stadig fint. Jeg synes aldrig hun har svømmet meget. Og Andrea har vist været rimelig gennemsnitlig i størrelse hele tiden. For 1,5 mdr siden købte jeg endnu en natdragt fra joha bare i str 80, og den er da lidt stor, men stadig fin brugbar (hun forsvinder ikke i den), og den bruges så når den anden er til vask. Jeg synes størrelserne holder længe. Og på denne måde fornøjet mest ud af dem.

De er rigtig gode til at regulere temperaturen synes jeg! De afholder hende fra at være våd af sved (A er et meget varmt barn), men holder hende også dejlig lun når hun smider dynen. Uld-silkes dragterne er dejlig tynde. Og de holder ret fint trods en del brug og vask ved uheld.

Vi er fan :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for svar allesammen :) næste spørgsmål er jo så om det skal være ren uld eller uld/silke... Hvad er i mest til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min Andrea har brugt joha str 70 fra midt marts hvor hun var ca 4 mdr og bruger den endnu som 9 mdr. De er ret flexible (ihvertfald fald dem uden fødder, uld-silke) og den sidder stadig fint. Jeg synes aldrig hun har svømmet meget. Og Andrea har vist været rimelig gennemsnitlig i størrelse hele tiden. For 1,5 mdr siden købte jeg endnu en natdragt fra joha bare i str 80, og den er da lidt stor, men stadig fin brugbar (hun forsvinder ikke i den), og den bruges så når den anden er til vask. Jeg synes størrelserne holder længe. Og på denne måde fornøjet mest ud af dem.

De er rigtig gode til at regulere temperaturen synes jeg! De afholder hende fra at være våd af sved (A er et meget varmt barn), men holder hende også dejlig lun når hun smider dynen. Uld-silkes dragterne er dejlig tynde. Og de holder ret fint trods en del brug og vask ved uheld.

Vi er fan :D

Lige lidt størrelses hjælp - drengene er lige kommet i 74 (eller dvs. det kommer de i morgen, jeg er i fuld gang med at vaske). Mon de så skal bruge 80 eller 90 i ulddragt til at sove ude i her i efteråret og vinteren over?

Har lidt forelsket mig i dem her lækre sag http://www.svanebutikken.dk/shop/joha-ulddragt-koksgraa-2100p.html men to gange 400 er jo ikke ligefrem gratis - så vil helst slippe for at skulle igennem to størrelser, på den anden side skal de jo helst heller ikke ud at svømme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Proev at skrive eller ringe til Hanne derinde - hun er alletiders til at raadgive! :) Ulddragt til at sove ude i tror jeg er toplaekker i ren uld. Noah havde en ulddragt fra IoBio og nu et todelt saet fra samme, men natdragt uld/silke. Det fortryder du ikke, men ja, det er lige det med str. Jeg skal gerne kravle op og se, hvad str Noah havde i Joha fra 4-8 mdr, men han var jo en lille fis i de maaneder ;) 

 

TS: Jeg kan godt lide uld/silke, saa det ville jeg koebe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også vælge uld-silke! Det er så lækkert!

Annika: jeg tror jeg ville vælge 80 lige umiddelbart. A har en natdragt fra joha i 70 hun har brugt længe (siden marts), og stadig bruger (hun er primært i 74 nu),men har dog også en nyere i 80 som er lidt stor men brugbar. Dog ved jeg ikke hvordan unddrager er ift natdragter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig med Louisef. Jeg købte uld og silke til min datter. Det er bare så dejligt! Synes det var meget dyrt nogle steder og havde også kig på garn... jeg er bare SÅ dårligt til at strikke og hækle. :oops Men jeg fandt et sted, hvor det var til at betale. Købte to af dem her http://www.storchebarn.dk/index.php/bornetoj/bodyer/uld-silke-lang-body-106.html og jeg er bare så glad for dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fået katalog fra ønskebørn i denne uge og mener de også har tilbud på Joha...om det er billigt ved jeg ikke men prøv at kig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER