smiley30

svamp svamp svamp og atter .....

10 indlæg i dette emne

Hvordan er det liiiiige man får bugt med svamp når man har været så uheldig at få det???? Har prøvet alt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er det ude eller inde???? inde har jeg aldrig prøvet så der kan jeg ikke hjælpe, men udvendigt har BRENTAN (håndkøb på apoteket) været min kære ven i flere år og jeg har det altid på mig....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men husk selvfølgelig at søge læge først....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til lægen og få noget mod det, det ik sikkert det hjælper men det klart et forsøg værd.

Jeg var så uheldig at have det over halvdelen af min seneste graviditet og intet hjalp men det var væk 2 dage efter fødslen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til læge med det, og så er det en super idé at bruge det produkt som hedder Vivag på apoteket, der kan man få nogle kapsler som man skal sætte op 1 gang om måneden, og de skulle forebygge svamp ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger Canesten creme og det holder det fint væk, skulle det blive værre laver de også stikpiller...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan købe en kombipak. med canesten creme, en stikpille og et indgørelsesrør. Røret må man dog ikke bruge hvis man er gravid. Jeg har selv brugt pakken og mine symptomet var væk dagen efter jeg begyndte behandlingen, og det skal lige siges at min svamp var rigtig slem fordi jeg gik langt over en måned før jeg fik gjort noget ved det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu når i snakker om svamp.. Jeg var hos lægen for 2 dage siden, hvor jeg sagde "jeg tror jeg har svamp, det klør helttt vild" hvor hun bare udskriver en recept.. Hmm er det normalt?? skal de ikke undersøge en? det ville jeg da mene, eller er jeg gal på den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det klør helt vildt, er der vist ikke nogen tvivl... Jeg har aldrig været ved lægen med svamp, men bare kønt håndkøbs creme imod det....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køb brentan i håndkøb .. Det hjælper ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER