03wami

ergobaby 360 eller babybjørn one

5 indlæg i dette emne

ja først havde jeg købt en ergobaby 360 men syntes simpelthen den virker så stor på mig... er kun 160 byttede den så til den nye babybjørn one som jeg syntes var afsindig behagelig at have på... men men men - kan jo nu overalt på¨nette læse knap så gode anmeldelser af baby bjørn generelt, så ved faktisk ikke om jeg er helt tryg ved at bruge den...

 

så er der nogle af jer derude der har den nye babybjørn og kan komme med gode råd - eller er det bedste bare at se lidt stort på min komfort og så købe ergobabyen igen ?

 

vil sige med det samme at jeg ikke er til vikler og alt muligt andet - så er kun hjælp til valget mellem disse to jeg er interesseret i :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ergobaby er jo kendt for at være ergonomisk korrekte osv og jeg har selv en ergobaby som jeg er rigtig glad for. Så der går man ihvertfald ikke helt galt i byen.

Når det så er sagt, så er babybjørns dårlige ry baseret på deres gamle seler. Med alt det fokus der har været på ergonomiske bæreseler, har babybjørn også tænkt det ind i deres nyeste seler. Der står også i beskrivelsen af one bæreselen på webshoppen at den er ergonomisk, så det tror jeg ikke at du skal være bekymret for. Og når det nu er den du bedst kan lide, så ville jeg beholde den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for svaret : man bliver jo bare så nervøs når man læser alt det på nettet...men ja de laver vel ikke en ny model uden at have rettet nogle af fejlene fra de andre... syntes nu bare selv han sad en smule bedre i ergoen, men den virkede bare så voldsom på mig - men er jo det om man skal se lidt bort fra sig selv og vælge hvad man ved er 100 % det bedste for ham istedet for måske 95 % i babybjørnen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg startede med at have Ergobaby til vores første.... Men ærligt blev jeg aldrig specielt gode venner med den!

Da vores anden så var blevet nogle måneder, solgte jeg ergobabyen, og købte en BabyBjörn One i stedet, og den er jeg SÅ glad for.... Den lille sidder behageligt i den, og den er skøn at gå med!

Alt det dårlige om BabyBjörn hører vist fortiden til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejligt at høre der også er gode er faringer med den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER