Loralei

El Ladcykel

7 indlæg i dette emne

Slettet efter ændring i Babyklar's politik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde først snakket om at anskaffe os en ladcykel, men vi har ombestemt os fordi de er pissehamrende tunge at køre!!

Og derefter, var noget der afgjorde det, at så skulle jeg cykle hele vejen i skole efter aflevering i institution (det er ret langt), på den tunge cykel og min mand ville så ikke have mulighed for at hente i institution hvis jeg havde afleveret og derfor havde cyklen, og omvendt. 

 

Så nu har vi i hvert fald ombestemt os, og køber måske en form for cykeltrailer istedet :)

 

Men da vi kiggede på ladcykler fandt jeg da ud af at en cykel med bænk var vigtig, regnslag/overdækning var vigtig, og seler især, var vigtig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en cristianiacykel med elmoter i dagplejen.. den var virkelig lækker og ikke mindst nem at køre med! cyklede eks. Til vores naboby (6 km) i ret god tempo og jeg var ikke forpustet eller svedig... hvilket jeg i den grad er, hvis jeg cykler turen på min egen cykel... så kan kun anbefale!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle DP'er i vores kommune har el ladcykler, og de er SÅ glade for dem. De kan nemt og hurtigt komme langt med børnene, uden det er for hårdt fysisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet efter ændring i Babyklar's politik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mobi laver nogle lækre ladcykler - også el!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet efter ændring i Babyklar's politik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER