Pumpkins

Aktiviteter i Zoo?

4 indlæg i dette emne

Vi holder Karlas fødselsdag i Zoo, og jeg er lidt i tvivl om hvor meget vi skal/ kan tillade os at "aktivere" vores gæster...

Mine tanker er svinger mellem

1) slet ikke lave noget. Folk skal nok hygge sig med at kigge på dyrene, og de snak nok få snakket sammen. Der er ingen grund til at lave alt muligt andet også.

2) Lave en form for skattejagt for børnene. Enten med spørgsmål om dyrene og de omgivelser de er i (fx. Hvor mange pingviner kan du se?) Eller små opgaver (fx. Tegn et dyr, der også har en lang hals)

3) Dele folk ind i hold, og lad dem løse små opgaver ved nogle af dyrene (fx. trivia-spørgsmål ved elefanterne, føle-kimsleg ved natdyrene). Det bedste hold kan så vinde en symbolsk gave. Det er selvfølgelig frivilligt, om man vil være med.

Hvad tænker i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi holdt min fødselsdag i zoo sidste år. Der var ingen aktiviteter vi hyggede bare med at se dyrene og lege på legepladser. Det var intet problem, og som gæst nok også det jeg foretrak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker umiddelbart ingen planlagt aktivitet eller sådan en skattejagt for børnene - som jeg faktisk synes, lyder ret sjovt. Jeg ved ikke, om der er "plads til" i planlægningen, at I har forberedt en lille børneskattejagt og så ligesom ser dagen an og overvejer stemningen, eller om det bare er for meget potentielt spildt arbejde. 

Men uanset hvad, så vil jeg til en hver tid mene, at der er underholdning nok i sig selv bare at være i Zoo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også vi dropper 3.eren. Der er også så meget arbejde i den.

Jeg kan godt lave en lille skattejagt light til børnene, og så lade dem være med hvis de har lyst. Måske bare en tip en 13'er eller noget i den dur. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER