Clara Sofie

Føler mig ikke gravid...

12 indlæg i dette emne

Som overskriften siger, så føler jeg mig ikke særlig gravid... jeg er i dag 6+2, og synes bare at jeg efterhånden burde føle mig mere gravid (og jeg ved godt at der ikke er noget som hedder burde - fordi graviditeter er forskellige) ....

Men jeg bliver alligevel lidt bekymret, fordi jeg ikke har mærket noget, som bare sagde "nu ved jeg at jeg er gravid!"... det gjorde jeg den første uge, meget lidt dog - en anelse kvalme og humørsvingninger. Men jeg har ikke rigtig mærket noget den sidste uges tid - og derfor bliver jeg nok lidt bekymret - og håber at I kloge piger kan berolige mig.... eller sige at jeg skal slappe af...

 

Lige nu er der bare længe til skanning d. 25 august....

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nyd det! :D :kram

Der skal tidsnok komme diverse symptomer og gener, og det er heeeeeeelt normalt ikke at føle noget usædvanligt nu. Så nyd hellere, at du er fri for kvalme, forstoppelse, smerter, svimmelhed, vand i kroppen, humørsvingninger osv ;) Så længe du ikke bløder, så ville jeg ikke være bekymret :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyd det! :D :kram

Der skal tidsnok komme diverse symptomer og gener, og det er heeeeeeelt normalt ikke at føle noget usædvanligt nu. Så nyd hellere, at du er fri for kvalme, forstoppelse, smerter, svimmelhed, vand i kroppen, humørsvingninger osv ;) Så længe du ikke bløder, så ville jeg ikke være bekymret :kram

 

Tak Mette! Det er nok bare det jeg skal sige til mig selv, men man bliver skisme så frygtelig nervøs, når der er mange der mister - og jeg i øvrigt selv har mistet en gang... 

men det er jo nok fordi det stadig er så tidligt..... 

Det hjalp mig lige lidt - for nej jeg har ikke haft den mindste blødning endnu....! Tak du er en sveske!  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyd det! :D :kram

Der skal tidsnok komme diverse symptomer og gener, og det er heeeeeeelt normalt ikke at føle noget usædvanligt nu. Så nyd hellere, at du er fri for kvalme, forstoppelse, smerter, svimmelhed, vand i kroppen, humørsvingninger osv ;) Så længe du ikke bløder, så ville jeg ikke være bekymret :kram

 

Fuldstændig enig! :kram 

 

Min madlede og kvalme var på besøg fra uge 7-9, tror jeg nok.. Og så var jeg faktisk rimelig symptomfri indtil bækkenet begyndte at drille, så ikke alle behøver at have kvalme og humørsvingninger konstant :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Mette! Det er nok bare det jeg skal sige til mig selv, men man bliver skisme så frygtelig nervøs, når der er mange der mister - og jeg i øvrigt selv har mistet en gang...

men det er jo nok fordi det stadig er så tidligt.....

Det hjalp mig lige lidt - for nej jeg har ikke haft den mindste blødning endnu....! Tak du er en sveske! :loveshower

Dejligt at det hjalp :kram2

Jeg kan ellers godt forstå dig, for der er fileme mange, der mister for tiden :( Men ja, så længe du ikke bløder, så er der jo intet, der tyder på at der er noget galt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuldstændig enig! :kram

 

Min madlede og kvalme var på besøg fra uge 7-9, tror jeg nok.. Og så var jeg faktisk rimelig symptomfri indtil bækkenet begyndte at drille, så ikke alle behøver at have kvalme og humørsvingninger konstant :)

 

Tak Pada...! Det er nok lige præcis sådan noget jeg har brug for at høre - altså høre fra andre at det først startede senere, fordi man ingenting har - ud over en positiv test - eller mange. Så selvom kvalme osv er træls, så er det jo også en indikator for at der er noget derinde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig heller ikke gravid overhovedet, og jeg er 14+3 idag. Kan hverken mærke bebsen eller har nogen gener eller har taget noget på endnu, så er ved at være en anelse utålmodig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine symptomer gik for alvor igang omkring 7+ et eller andet.. Indtil da var jeg også nervøs, men da alvorlig opkast tog sit indtog, ville jeg gerne bytte med Inge symptomer og bekymring i stedet for! Så ja, nyd det!!

Jeg har en veninde, som ik havde nogle gener overhovedet - så de findes også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram kan bare tilslutte mig de andre! Jeg følte mig heller ikke gravid overhovedet de første uger - det var først omkring uge 8-9 at jeg begyndte at få kvalme. Det stod så lige på i et par uger og så var jeg tilbage til ikke at føle mig gravid indtil jeg begyndte at kunne mærke bebs :P Kan også godt huske utålmodigheden for at maven snart begyndte at vokse, og man havde noget "at vise frem"! :D

 

Og ja, så er der jo dem, som går igennem en hel graviditet uden på noget tidspunkt at føle sig gravide! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i uge 17 med tvillinger og har ikke på noget tidspunkt været ramt af hverken opkast, kvalme eller madlede. Jeg har kun døjet med træthed, men det kom først efter uge 7 engang. Så ja, nyd det, selvom det engang imellem kan være rart lige at blive mindet om, at man faktisk er gravid :-) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er I dejlige! 

Nu er jeg for alvor beroliget.... og klapper hermed i og nyder det så længe, det varer... det er sjovt som man kan glemme fra første graviditet, selvom det er under 3 år siden...

Jeg er glad for at høre at jeg trods alt ikke er den eneste der har stået der med bange anelser, utålmodighed og et lille ønske om en lille smule gener a la kvalme, ømme bryster eller andet. Men jeg ved at når det så kommer, så ville jeg gerne undvære. Det er jo heller ikke fordi man ønsker at have det skidt - man ønsker blot ikke at være bekymret. Men ja, det kan man lige så godt vinke farvel til,med det samme man ser de to streger.....

 

Selvom jeg ønsker en liiiilllle smule symptomer på graviditet, så ønsker jeg dog ikke at få det som dig Kami - det er jo umuligt at nyde graviditeten så. Og det kunne jeg trods alt sidste gang.... så det kan være at jeg slipper nemt denne gang også... (og nøjes med kvalme og uro i benene) 

 

Tak fordi I gav jer tid til at svare dejlige damer! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at vi kan bruges til noget herinde :)

Min mor sagde også noget klogt til mig, da jeg blev gravid med min første og jeg begynder for alvor at forstå hende nu. Hun sagde at bekymringerne kommer i det sekund du tester positiv - og så varer de resten af livet! Min mor bekymrer sig stadig gevaldigt over mig og min søster, selvom vi for længst er flyttet hjemmefra og er voksne ansvarlige mennesker. Så er det fx om vi nu kan klare os godt nok økonomisk, om vi har det godt nok i vores forhold, og lige nu er det om jeg nu har det godt nok i graviditeten og passer på mig selv og lillemanden. Så man kan lige så godt vænne sig til det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER