MissH

Følelsesløse, sovende fingre

6 indlæg i dette emne

Jeg vågner hver nat og har følelsesløse fingre. Det føles lidt som om, at de sover, men alligevel stikker det og jeg kan ikke helt mærke mine fingre. Jeg kan ikke bruge mine fingre i 5-10 minutter, men så kommer følesansen stille og roligt tilbage. Kan det måske være Karpaltunnel-syndrom?
Og er der nogen af jer, der ved om det kan skade på nogen måde eller er det helt uskadeligt?    

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er en tråd lidt længere nede om karpal tunnelsyndrom :) Der har pigerne skrevet en masse om deres erfaringer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, har læst det. Men der står ikke så meget om det kan skade mig/barnet på nogen måde eller om jeg bør snakke med læge/jordemoder. :)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, har læst det. Men der står ikke så meget om det kan skade mig/barnet på nogen måde eller om jeg bør snakke med læge/jordemoder. :)

Det er ikke skadeligt for nogen af jer :) Så ingen grund til panik :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke farligt. Akupunktur kan afhjælpe. Jeg havde selv sådan en hormonbetinget seneskedehindebetændelse i håndledende, hvor akupunktur lettede en smule på det. Så ring til din jordemoder, så sender hun dig videre. Du skal ikke være bekymret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER