Babylykke

Kvalme igen?

6 indlæg i dette emne

Jeg startede med at have kvalme de første 18-20 uger af graviditeten, nu er jeg i 29+5 og den er tilbage, hvis jeg hoster, krøller hele maven sig sammen, og jeg skal bruge alle mine kræfter for ikke at kaste op, eller bare det jeg høre en slåen prut... Andre der har det sådan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kvalme har aldrig været helt væk men nu hvor maven er blevet så stor kan kvalmen godt have ændret sig. Det kan godt give et pres på mave sækken at f.eks. nyse og derved give kvalme.

Håber ikke det er blevet for slemt igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg havde ikke kvalme i starten men nu 31 uger henne er jeg begyndt at have det. Har ikke lyst til noget mad og selvom jeg endnu ikke har haft hovedet i toilettet har jeg hele tiden følelsen af at "noget er på vej". Sure opstød får jeg også dagligt. Glæder mig til det slutter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også fået min kvalme retur :( havde håbet det holdt sig væk nu jeg led med det og opkast i første halvdel.

Jeg forsøger at gå tilbage til de gamle råd fra starten med "lidt men ofte", væske, alminox hvis det bliver slemt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit er værst om morgen, eller ved bevægelse der gør maven er presset meget sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er også retur :/

Ikke hele tiden, men måske et par gange om dagen..

Går ud fra at det ekstra tryk derinde skaber lidt pladsproblemer :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER