Missa

Positiv test 6 dage før, nu tydligere 4 dage sener

17 indlæg i dette emne

Har testet idag, men testdag er rent faktisk først på søndag :-) men har har haft kvalme og humørsvingninger og meget ømme bryster her i weekenden, så ville lige for nysgerrighedens skyld tage en test og se om det var indbildt, så dukkede den her test op

post-10103-0-63162000-1407140247_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja positiv er den da i hvert fald! ;)

Jeg ved for lidt om det, til at sige om hvorvidt det er to eller en, men jeg tror ik at det har noget at sige. Men jeg kan sige at første gang jeg blev gravid var den meget tydelig og også tidligt. Hvorimod her anden gang er den ik så tydelig ... Så tror det er forskelligt alt efter hvor hurtigt du udvikler hcg ...

Men stort tillykke i hvert fald !!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, ikke for at skræmme dig, men den ligner min test med tvillingerne fra 4+2, så vil da ikke afvise at der kan være ekstra hgc, pga tvillinger og jeg havde også mange tidlige symptomer, var nærmest ikke i tvivl om at der var noget allerede ved 2+4...

 

Men når du nu har haft ÆL tidligt, mon ikke det så bare er derfor? Og så er der jo bare forskel på hvordan kroppen lige reagere, det kan jo også bare være en hurtig starter...

 

Uanset hvad så stort tillykke med den positive test, jeg håber at spiren/spirene bliver hængende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke !  :loveshower  :cell  :balloons  :yay  :balloon

 

Det prøvede jeg også med vores søn, der testede jeg positivt en uge før forventet også :) 



 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, ikke for at skræmme dig, men den ligner min test med tvillingerne fra 4+2, så vil da ikke afvise at der kan være ekstra hgc, pga tvillinger og jeg havde også mange tidlige symptomer, var nærmest ikke i tvivl om at der var noget allerede ved 2+4...

 

Men når du nu har haft ÆL tidligt, mon ikke det så bare er derfor? Og så er der jo bare forskel på hvordan kroppen lige reagere, det kan jo også bare være en hurtig starter...

 

Uanset hvad så stort tillykke med den positive test, jeg håber at spiren/spirene bliver hængende.

Det vil ihvertfald også være velkommen med 2 dejlige unger hvis det viser sig at være 2. Min kærste har ingen børn, jeg har 2. Så han glæder sig meget til at blive far til april. Vi må se hvad det bliver.. Får nok først svar i uge 12 ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil ihvertfald også være velkommen med 2 dejlige unger hvis det viser sig at være 2. Min kærste har ingen børn, jeg har 2. Så han glæder sig meget til at blive far til april. Vi må se hvad det bliver.. Får nok først svar i uge 12 ☺️

 

Vi vidste det heller ikke før nf, men havde dog joket om at enten var det en pige eller også var det tvillinger, for jeg har været meget sløjere, end under min første graviditet.

 

Men stort tillykke og held og lykke med gravidieten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kæmpe tillykke hvor er det spændende  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror SÅ meget du er gravid med tvillinger, uden at jeg er læge eller noget som helst:-D Og nogen kan danner jo bare HCG hurtigere end andre.

Min Chef er clairvoyant og sagde til mig for ca tre uger siden da vi snakkede om min SA. "Bare rolig i får tvillinger en dag". 

Jeg havde ægløsning d. 29 september. og tog i dag en test da jeg kom hjem fra arbejde. Og den er meget svag positiv. Så tænker da at den måske er der, og hvis den er, så har min chef måske ret :blink Jeg venter dog med at fortælle min kæreste det til når jeg har en HELT tydelig test.  :P 

Læste for længe siden at man med tvillinger ofte kan teste positiv noget før end hvis det var et enkelt barn. 

Har i tvillinger i familien? 

Min kæreste og hans far er tvilling. Det er min mor også.. Og hun har også været gravid med tvillinger  :larm 

Og... Tillykke! Sikker en herlig mandag  :loveshower 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror SÅ meget du er gravid med tvillinger, uden at jeg er læge eller noget som helst:-D Og nogen kan danner jo bare HCG hurtigere end andre.

Min Chef er clairvoyant og sagde til mig for ca tre uger siden da vi snakkede om min SA. "Bare rolig i får tvillinger en dag". 

Jeg havde ægløsning d. 29 september. og tog i dag en test da jeg kom hjem fra arbejde. Og den er meget svag positiv. Så tænker da at den måske er der, og hvis den er, så har min chef måske ret :blink Jeg venter dog med at fortælle min kæreste det til når jeg har en HELT tydelig test.  :P 

Læste for længe siden at man med tvillinger ofte kan teste positiv noget før end hvis det var et enkelt barn. 

Har i tvillinger i familien? 

Min kæreste og hans far er tvilling. Det er min mor også.. Og hun har også været gravid med tvillinger  :larm 

Og... Tillykke! Sikker en herlig mandag  :loveshower

Kunne nu være fantastisk hvis der gemmer sig 2

Uha håber da for dig det er 2 små der ligger i maven og spire hos dig, men mon ikke det er?? ☺ Nu hvor der er så meget tvillinge"gen" i jeres familie kunne være mega fedt.

Jeg har fået fortalt at min mormor har ventet tvillinger inden hun fik min mor. Dog overlevede desværre ikke. Men så burde der være en chance for tvillinger ☺ Jeg er selv 31, og de kloge siger chancerne er større når man er over 30. Vi må se hvad skanningen siger senere.

Jeg døjer i hvertfald med kvalme nu on/off og niv og nag i underlivet allerede nu, er aldrig sket med 3 andre graviditeter jeg har haft. Er mega oppustet og kan efter endt bad, presse hvid råmælk ud af begge bryster nu.. og det er altså 8 år siden jeg fik mit sidste barn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vidste det heller ikke før nf, men havde dog joket om at enten var det en pige eller også var det tvillinger, for jeg har været meget sløjere, end under min første graviditet.

 

Men stort tillykke og held og lykke med gravidieten.

Hvor fantastisk I skal have tvillinger :)

Vi vil SÅ gerne have én pige, men det er dobbelt up, så tager vi den derfra

Hvornår fik du dine graviditetssymtomer nu du er gravid med tvillinger ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fantastisk I skal have tvillinger :)

Vi vil SÅ gerne have én pige, men det er dobbelt up, så tager vi den derfra

Hvornår fik du dine graviditetssymtomer nu du er gravid med tvillinger ?

 

Jeg har haft symptomer siden 2+4: træthed, kvalme, madlede og murren i underlivet.

Og så fik jeg pludselig mælk igen (har ikke ammet i et årstid), men det gik i sig selv igen.

Så det kom slet ikke som en overraskelse da jeg testede positivt ved. 4+2.

 

Vi har ikke tvillinger i familien, men havde joket meget med at enten var det en pige eller også var det tvillinger, for i min første graviditet, hvor jeg ventede en dreng, havde jeg en smule træthed og meget få dage med kvalme.

Men jeg har også passeret de 30, så det er det der har spillet ind her.

 

Derudover syntes jeg allerede inden nf at maven voksede meget, men var i tvivl om det bare var fordi det var anden gang, så chokket var ikke så stort til nf.

 

Krydser fingre for en pige eller 2 til jer!

Det kunne jo være hyggeligt med en tvillingegravid mere på bk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft symptomer siden 2+4: træthed, kvalme, madlede og murren i underlivet.

Og så fik jeg pludselig mælk igen (har ikke ammet i et årstid), men det gik i sig selv igen.

Så det kom slet ikke som en overraskelse da jeg testede positivt ved. 4+2.

 

Vi har ikke tvillinger i familien, men havde joket meget med at enten var det en pige eller også var det tvillinger, for i min første graviditet, hvor jeg ventede en dreng, havde jeg en smule træthed og meget få dage med kvalme.

Men jeg har også passeret de 30, så det er det der har spillet ind her.

 

Derudover syntes jeg allerede inden nf at maven voksede meget, men var i tvivl om det bare var fordi det var anden gang, så chokket var ikke så stort til nf.

 

Krydser fingre for en pige eller 2 til jer!

Det kunne jo være hyggeligt med en tvillingegravid mere på bk!

Det var også omkring 2+4 jeg fik en del murren i underlivet, kvalme on/off ( som tager til nu ) og bryster der er en smule ømme. Nu må vi se hvad NF scanning siger eller lægebesøg i uge 8 :)

Er spændt, håber de/den bliver derinde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke den er der ?? ❤️

Første test er 4/8 og den nederste test er fra i morges 7/8 ;)

Er begyndt tro på det nu og det IKKE er en biokemisk abort.

Åhh jeg håber sådan.

Så må vi se om det er én baby eller to babyer :)

post-10103-0-45495900-1407395139_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :) du er i hvert fald gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

stort til lykke med de fine streger  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med de fine streger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER