Roskildepigen

Jeg bliver sindsyg....

4 indlæg i dette emne

Hej tøser,

Jeg er ved at blive sindsyg af denne mellemgang mellem at vi har besluttet at blive skilt og så til at næste skridt sker.... jeg tænker jo meget over hvad der skal ske når vi en gang skal flytte fra hinanden, men det kan jo både være imorgen og om et år.....

Min mand skal finde ud af om han kan blive i huset alene. Og kan han det, så kan jeg aktivt kigge efter nyt sted at bo, men skal vi sælge huset, så kan der jo gå lang tid.

Og jeg tænker jo virkelig over hvilke muligheder jeg har når jeg skal videre - hvor skal vi bo, hvor mange penge har vi m.m og det er bare så frusterende at jeg ikke ved hvad tidshorisonten er!!

Nogen som kan sætte sig ind i mine tanker eller er det bare helt ved siden af hvad jeg burde gøre i denne sag. Jeg føler bare ikke jeg kan slappe af.

Gode råd søges :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ingen gode råd, men jeg tror sagtens jeg kan sætte mig ind i dine tanker alligevel :( Det må være frygteligt..

Måske du kan få din bank til, at lægge et nyt budget for dig, så du ved hvad du har hver måned.. Og evt også din kommune kan hjælpe dig, for du kan også få forhøjet børnefamilieydelse, boligsikring osv, så det giver dig også lidt flere penge hver måned...

Jeg håber det løser sig snart.. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne det være en mulighed at udleje huset mens det er til salg? Ved godt at i nok vil tabe lidt penge på det - men hellere det end at bo sammen med ex-manden i flere år :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan sagtens følge dig - har selv være møllen igennem for 1 1/2 år siden.

Vi var så heldige, at min eksmand kunne låne hans søsters lejlighed og jeg boede i huset indtil indtil vi satte det til salg.

Grunden til at vi valgte at vente, var at priserne var meget lave pga. finanskrisen.

Vi havde også en ide om at det kunne være en ide at leje huset ud, men vi havde begge brug for at komme videre.

Det var en god beslutning, da det faktisk blev solgt på en uge, kun med et meget lille nedslag i prisen.

Kunne det måske være en ide at i skiftes til at bo et andet sted mens huset er til salg - har en kollega, som brugte denne løsning.

Så var børnene hele tiden i huset og de skiftes så til at være der en uge af gangen..

Jeg syntes også denne tid inden det endelige brud var meget svær. Især også fordi man pludselig skal stå alene.

Tror dog du vil opleve en enorm tilfredsstillelse ved at kunne klare dig selv - have din egen lejlighed og selv kan bestemme alt..Sådan har jeg det ihvertfald.

Kan faktisk ikke helt overskue om jeg overhovet har lyst til at ny kærste, som stiller krav til mig...Men tænker at det kommer når man møder den rette.

Det bliver fedt for dig at komme videre og håber at i finder en løsning, så i kan komme videre :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER