Guest Sukkergrisen

Ny scanning

50 indlæg i dette emne

Så har jeg været inde til scanning i Thisted.

Hun scannede uden på maven. To stks sagde hun.

Og Blodprøven var steget til 20.862(igår mandag) fra 16.383(fra i fredags).

Det svarer til uge 4 eller uge 5 fordi man regner fra da man har fået befrugtet ægget, når det er ivf.

De var 3 mm begge to.

Så har fået en scanning til d. 20 aug. Og til skive i næste uge.

Hun ku ikke se hjerteblink endnu,  men vi ku se noget meget småt.

Men man kan ikke så hjerte blink i uge 4/5.

Og hun mente det så ud som det skulle.

Men hvis det var gået i stå ville det jo ikke stige sagde hun.

Er skide glad nu. Så nu er det ikke noget med noget :P

 

Så hende spasser scanner fra aalborg skal bare ha en skideballe nu!

Og får også mine 400 tilbage har hun skrevet i en tidligere mail.

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:wee tillykke, håber at de begge 2 hænger ved og bliver ved med at udvikle sig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:wee tillykke, håber at de begge 2 hænger ved og bliver ved med at udvikle sig!

 

Håber jeg godt nok osse!!

 

Har haft en hæslig weekend, så det her er bare total optur igen! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiiii for en god skanning  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til lykke!!! :-))))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke håber de bliver hængende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak alle sammen :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt, stort tillykke! :loveshower

Og super flot at du får pengene tilbage for den anden scanning :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt, stort tillykke! :loveshower

Og super flot at du får pengene tilbage for den anden scanning :super

 

Tusind mange tak :)

 

Jah hun sagde jo, at hvis der viste sig alligevel at være noget, så skulle jeg nok få pengene tilbage, da de lever at tilfredse kunder :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke. Håber de begge sidder sig godt fast

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind mange tak :)

Jah hun sagde jo, at hvis der viste sig alligevel at være noget, så skulle jeg nok få pengene tilbage, da de lever at tilfredse kunder :S

Det synes jeg da er en flot service i betragtning af, at det nok er svært at se så tidligt :) Men er fint plaster på såret for forskrækkelsen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke. Håber de begge sidder sig godt fast

 

Tusind tak :)

 

inden alt det her, da vi skulle vente, da vi havde fået lagt æggene op, så lavede jan og jeg et ritual med, at vi skulle kryds fingre, arme, tæer og ben..det holdt vi så op med da testen var positiv og det første tal så fint ud..igår begyndte vi på det igen, og det hjalp så nu skal vi dældulme gøre det HVER dag indtil vi er sikre på at intet kan gå galt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg da er en flot service i betragtning af, at det nok er svært at se så tidligt :) Men er fint plaster på såret for forskrækkelsen :)

 

Ja det er det da også, men vi skulle i ikea og alt muligt den dag, så det blev bare lort at gå oppe i aalborg den dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med en opdatering! Held og lykke med dem begge! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med en opdatering! Held og lykke med dem begge! :)

 

Tusind mange tak :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :hurra

Håber begge små spirer bliver hængende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld jeg stiller spørgsmålstegn ved det, men jeg tænker, at når du ikke er længere henne, så kan det jo aldrig blive hendes fejl (udelukkende)

Du har selv bestilt skanningen og haft en ide om du var så og så langt henne :) Så synes måske du tværer den rimelig meget af på hende :unsure

Hendes håndtering af det er fin, men umiddelbart er intet vel sikkert før der er set hjerteblink :unsure Selvom stigningen i HcG helt sikkert viser, at alt er fint, så kan meget ske endnu. Håber I ender ud med, at begge spirer sætter sig godt fast og bliver hængende :bd I kommer da til at bruge jeres ritual mange gange de næste 8 måneders tid :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld jeg stiller spørgsmålstegn ved det, men jeg tænker, at når du ikke er længere henne, så kan det jo aldrig blive hendes fejl (udelukkende)

Du har selv bestilt skanningen og haft en ide om du var så og så langt henne :) Så synes måske du tværer den rimelig meget af på hende :unsure

Hendes håndtering af det er fin, men umiddelbart er intet vel sikkert før der er set hjerteblink :unsure Selvom stigningen i HcG helt sikkert viser, at alt er fint, så kan meget ske endnu. Håber I ender ud med, at begge spirer sætter sig godt fast og bliver hængende :bd I kommer da til at bruge jeres ritual mange gange de næste 8 måneders tid :D

Enig! Det er en uheldig situation men syntes nu heller ikke at det som sådan er nogens skyld!

Men kæmpe stort tillykke :bd måske der ligefrem kommer tvillinger ud af det :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke og kryds :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld jeg stiller spørgsmålstegn ved det, men jeg tænker, at når du ikke er længere henne, så kan det jo aldrig blive hendes fejl (udelukkende)

Du har selv bestilt skanningen og haft en ide om du var så og så langt henne :) Så synes måske du tværer den rimelig meget af på hende :unsure

Hendes håndtering af det er fin, men umiddelbart er intet vel sikkert før der er set hjerteblink :unsure Selvom stigningen i HcG helt sikkert viser, at alt er fint, så kan meget ske endnu. Håber I ender ud med, at begge spirer sætter sig godt fast og bliver hængende :bd I kommer da til at bruge jeres ritual mange gange de næste 8 måneders tid :D

Nu skal du høre her lille frøken.

Hun afviste alt og sagde at jeg skulle afbestille alle mine andre lægetider osv, uden overhovedet at kende mig eller at foreslå at afvente ved egen læge, blodprøve eller ny scanning. Intet foreslog hun. Fik en meget uprof behandling, og det synes min kæreste osse som var med. Plus alle andre af mine nærmeste synes det lød som en meget underlig, mærkelig og utrolig uprof scanner. Hende i Thisted sagde noget som hun overhovedet ikke havde i hovedet. At man regner ud på en anden måde når man har fået taget æg ud!

Hvis ikke du ved noget om det, så synes jeg ikke du skal beskylde mig for noget du faktisk ikke aner en pind om!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Regnede jo med at jeg var i uge 7.

Og alle andre jeg kender har ku se hjerteblink osv der.

At jeg så kun er i uge 5, det var noget nyt jeg fik af vide idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu skal du høre her lille frøken.

Hun afviste alt og sagde at jeg skulle afbestille alle mine andre lægetider osv, uden overhovedet at kende mig eller at foreslå at afvente ved egen læge, blodprøve eller ny scanning. Intet foreslog hun. Fik en meget uprof behandling, og det synes min kæreste osse som var med. Plus alle andre af mine nærmeste synes det lød som en meget underlig, mærkelig og utrolig uprof scanner. Hende i Thisted sagde noget som hun overhovedet ikke havde i hovedet. At man regner ud på en anden måde når man har fået taget æg ud!

Hvis ikke du ved noget om det, så synes jeg ikke du skal beskylde mig for noget du faktisk ikke aner en pind om!

Synes egentlig ikke det er så pænt et svar du giver, det er jo svært for os herude på den anden side af skærmen at vide hvordan det er foregået, og vil også sige det ikke er hendes ansvar, så tidligt en graviditet er det umuligt at vide noget med garanti, og hun påpeger bare det. Ingen løftede pegefingre. Selvfølgelig ikke smart af hende at udmelde du skal aflyse alt men hun burde nok have sagt du skulle afvente og se hvad blodprøver viste, men vi er alle mennesker og kan begå "fejl", og hun udreder den jo også ved du får dine penge retur, så spasser scanner er også en lidt hård udmelding. Men du er meget heldig at få dine penge retur :) men kan da udmærket sætte mig ind i hvilket helvede det må have været med den uvished, ingen tvivl om det! Sorry mit opråb synes bare man skal huske ting måske lyder mere "hårdt" på skrift end de egentlig er ment. Men spændende med de næste scanninger og så måske endda tvillinger :) jeg har en nær veninde der har tvillinge drenge, det er hårdt, men man får meget igen, og børnene får et helt specielt bånd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billede fra idag.

Ingen neg. kommentarer, jeg orker det altså ikke!

Når jeg endelig har fået humøret tilbage efter en træls weekend.

post-8459-0-79994600-1406639047_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER