Loralei

Men altså, jeg bliver jo vanvittig! (Mad - 1 år)

8 indlæg i dette emne

Slettet efter ændring i Babyklar's politik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores datter ville ikke have grød da vi startede ud med det, så ville hun ikke have rugbrød, og så kom der en masse andre ting til hun ikke ville have.

Jeg havde hende i dagpleje hos mig og håbede når nu hun så der var flere børn så ville hun også spise som dem. Men næ nej.

I dag er hun 2 år og først for et par måneder siden er det med maden blevet bedre. Og hun smager gerne på alt. Nogen gange kan hun så ikke lide det og det er okay.

Vi valgte slet ikke at fokusere på maden. Vi serverede det hun skulle have så så lod vi som ingenting og spiste vores egen mad. Og det hjalp lidt på det.

Men tro mig når de kommer ud blandt andre så lærer de hurtigt de skal spise hvis de ikke skal være sultne.

Jeg havde det samme som dig at så måtte hun hellere få en flaske for så vidste jeg hun var mæt. Men det valgte jeg at stoppe med.

Bare rolig det skal nok komme med tiden, selv om det kan være skide frusterende mensndet står på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Patience - jo mere du "hidser dig op" over mad, jo mere vil det formodentlig saette en bremseklods i hos hende. Og igen - livretter, livretter, livretter... Det er en fase :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet efter ændring i Babyklar's politik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet efter ændring i Babyklar's politik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Der er meget salt i ostehaps så det skal du være lidt obs på da det ikke er godt for deres nyrer, men hvis det er det der skal til må du jo bedømme hvor meget der skal til.. det er frustrerende hvis de små pus ikke vil spise

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet efter ændring i Babyklar's politik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER