Sanne88

Kan man være i tvivl om spontan abort

8 indlæg i dette emne

Hej.


 


Jeg vil høre om i ved om man kan være i tvivl om man har aborteret i uge 5+3? 


 


Jeg har her til aften haft en smile mensessmerter, men det har jeg haft siden 4+6 on and off. Men her til aften når jeg tørrede mig havde jeg lidt lyserødt agtigt udflåd meget små "slimklatter". Men jeg har fået svamp og har taget en canesten tablet i 3 ud af 6 dage nu, så jeg er i tvivl om det kan skyldes det, da konsestinsen godt kunne være noget opløst tabelet med svag rød farve.


 


Vh Sanne 


Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder ikke som en SA. Lette menssmerter er helt normalt og man kan også nemt bløde lidt hvis slimhinderne er sarte, som de jo er både som følge af graviditeten og svampeinfektionen. Jeg er 11+3 og har også svamp for 2. gang i graviditeten og har også blødt lidt begge gange. Svamp er desværre noget man nemt kan få når man er gravid og det er møgirriterende. Men jeg tror ikke du behøver være nervøs for spiren

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min erfaring med SA er at man bløder en del mere end ved almindelig mens de første dage, hvorefter det bare bliver almindelig mens agtig. dderudover vil der ofte forekomme sorte blod-klumper i blødningen. Smertemæssigt var det for mit vedkommende et par timer med meget kraftige menssmerter, hvorefter det aftog. Så for mig at se lyder dit ikke som en SA medmindre det udvikler sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay. Mange tak for svar begge to :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som ganske alm svampe symptomer! Jeg har blødt lidt 2 gange i denne graviditet, sidste gang. Var efter sex. i sidste graviditet blødte jeg 4 gange tror jeg! Og fik en dejlig pige ud af det alligevel :)

Min søster beskrev sin SA som Nitzen gør - "man er IKKE i tvivl".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay tak for svar Majs. Jeg er vist også liidt for "god" til at bekymre mig hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay tak for svar Majs. Jeg er vist også liidt for "god" til at bekymre mig hehe

Det er en del af det at være gravid :kiss selvom jeg har blødt 4 gange i sidste graviditet tænkte jeg straks "pis nu er det slut" da jeg blødte første gang i denne graviditet!!!

Det er bare svært fordi man på så mange planer er magtesløs i forhold til graviditeten - man må bare "følge med" og håbe på det bedste for den lille spire!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke for at bekymre dig men jeg er enig med de andre i at spontan abort er du ikke i tvivl om.

Missed abortion derimod ved du i sagens natur ikke er hændt før du bliver scannet- i mit tilfælde startede det med meget meget lidt lysebrunt udflåd et par uger før jeg blev scannet- da jeg så fik den medicinske abort derefter kom der virkelig meget blod (inkl klumper)- sorry for detaljer.

Den egentlige abort vil efter min erfaring betyde mere menssmerter og blødning end ved alm mens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER