MamatilJ&M

Puky løbecykel

37 indlæg i dette emne

Marius skal have en løbecykel af bedstemor og bedstefar i fødselsdagsgave og moren har bestemt det skal være en puky :D Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af om det skal være en M eller L han skal have. Nogen der kender nogle fysiske butikker/cykelhandler kæde, hvor han kan prøve en?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Marius skal have en løbecykel af bedstemor og bedstefar i fødselsdagsgave og moren har bestemt det skal være en puky :D Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af om det skal være en M eller L han skal have. Nogen der kender nogle fysiske butikker/cykelhandler kæde, hvor han kan prøve en?

Der er nok lidt langt til Herning så det er nok ikke relevant med de steder jeg kender ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er nok lidt langt til Herning så det er nok ikke relevant med de steder jeg kender ;)

Så langt er der nu heller ikke. Så kunne vi jo evt lave en tur ud af det. Vi har en gratis entre til Haunstrup vi skal have brugt også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så langt er der nu heller ikke. Så kunne vi jo evt lave en tur ud af det. Vi har en gratis entre til Haunstrup vi skal have brugt også ;)

Jamen Henning Jørgensen cykler i tjørring har i hvert fald puky for der har Tille købt til Albert (L) og vi skal købe dernede til Mie til hendes fødselsdag :) (i siger bare til så kan det være vi vil med ;) i Haunstrup nu i blev snydt i dag )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen Henning Jørgensen cykler i tjørring har i hvert fald puky for der har Tille købt til Albert (L) og vi skal købe dernede til Mie til hendes fødselsdag :) (i siger bare til så kan det være vi vil med ;) i Haunstrup nu i blev snydt i dag )

Ja det var rigtig surt :( Men ville også lige tjekkes inden vi skal på ferie imorgen... Tror det bliver en dag i uge 31 vi kører ud at kigge hvis det er. Han har jo fødselsdag i uge 32 :) Puha lige om lidt bliver "de små" 2 år :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har forstået at sædet kan sættes ret meget op, derfor købte vi en M. Sophia er ca 86 cm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ønskebørn har dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en m til silje på næsten 2,5 år. Det er ret vigtigt at de kan nå jorden med flad fod. Ellers kan man finde en vejledning på nettet hvordan man kan måle sig frem til størrelsen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en guide her:

http://www.boernibalance.dk/shop/cms-2.html

Albert har en i str L, som Maja også skriver.

Den passer ham fint og han drøner afsted på den.

Han er 91 cm høj, det var forhandleren der rådgav om den str:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius skal have en løbecykel af bedstemor og bedstefar i fødselsdagsgave og moren har bestemt det skal være en puky :D Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af om det skal være en M eller L han skal have. Nogen der kender nogle fysiske butikker/cykelhandler kæde, hvor han kan prøve en?

Legekæden i Viborg har :) Er han over 90 cm for så tror jeg han godt kan passe en L.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia skal selv have en M. Hun er kun 83,5cm og kan slet ikke nå jorden på en L så hun kan køre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius er lige omkring de 90 cm og derfor vil jeg nemlig gerne han skal prøve en.

Men tror da lige vi skal en smut forbi legekæden i Viborg en dag i næste uge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi købt løbecykel til Marius :glad Han prøvede en stooor cykel, hvis man spørger ham :D Hvis man vil prøve puky cykler i Viborg, skal det være hos Rolsted cykler. God betjening og vi fik den lidt billigere end hvad den stod til ;) De kan ikke prøves hos legekæden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten skulle Marius have en L store dreng :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi købt løbecykel til Marius :glad Han prøvede en stooor cykel, hvis man spørger ham :D Hvis man vil prøve puky cykler i Viborg, skal det være hos Rolsted cykler. God betjening og vi fik den lidt billigere end hvad den stod til ;) De kan ikke prøves hos legekæden...

De har fået ny ejer 1/7 altså Legekæden, så måske derfor. Men tak for anbefalingen. Stor dreng :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har fået ny ejer 1/7 altså Legekæden, så måske derfor. Men tak for anbefalingen. Stor dreng :loveshower

De har dem skam i legekæden, men man må ikke prøve dem, da de står alle i papkasser ;) De andre har en stor udstilling, så der var ingen problemer med at få lov og ekspedienten gav Marius plads, da han var fjalet og ville først prøve da han var på afstand. Så det var super :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har dem skam i legekæden, men man må ikke prøve dem, da de står alle i papkasser ;) De andre har en stor udstilling, så der var ingen problemer med at få lov og ekspedienten gav Marius plads, da han var fjalet og ville først prøve da han var på afstand. Så det var super :yay

Sidst jeg var der var der altså en prøvecykel - Silke Elia ville dog ikke op på den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg taenker om str M ikke bliver irriterende lille og om det saa er smartere at vente til Noah er det stoerre - han er 84 cm nu og har ikke de laengste ben...?

 

Og om det saa skal vaere en Puky eller en anden, hvis det skal vaere... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg taenker om str M ikke bliver irriterende lille og om det saa er smartere at vente til Noah er det stoerre - han er 84 cm nu og har ikke de laengste ben...?

Og om det saa skal vaere en Puky eller en anden, hvis det skal vaere...

S er 87 cm, og str M passer perfekt når saddel og styr er helt i bund. Så hun kan altså vokse ret meget med cyklen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

S er 87 cm, og str M passer perfekt når saddel og styr er helt i bund. Så hun kan altså vokse ret meget med cyklen :)

 

Ok, det kan jeg godt se... 

 

Har ogsaa kig paa Strider-cyklen, som er ret populaer i en by herude ved kysten http://www.striderbikes.com/. Jeg synes bare ikke helt om, at de virkelig paa groveste vist forbander trehjulede cykler... Og saa er Puky EU og Strider USA... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius er lige blevet målt til 89 cm og han skal bestemt have en L. Glæder mig til han får den i næste uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dette er IKKE propaganda imod, men jeg er lige blevet glad for at vi har faaet Noahs trehjuler og at han elsker den og bruger pedalerne! :)

http://ergokarin.dk/loebecykel-5-ting-du-boer-overveje-foer-dit-barn-faar-en/

 

Og saa maa han faa en loebecykel enten til jul eller en anden anledning, for jeg vil faktisk gerne give ham en :)  Undrede mig over at trehjuler er saa udskaeldt og "nytteloes", men kan laese, at den slet ikke er saa ringe endda. Maaske laeser jeg ogsaa et godt argument for at vaelge en M, nemlig det med farten. Puky i str M koerer langsommere - efter naermere efterforsking udi Puky M vs L. Men nu vil jeg med sindsro vente med loebecyklen til vi har en anledning og saa lade Noah have glaede af sin cykel og sin scooter i mellemtiden. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dette er IKKE propaganda imod, men jeg er lige blevet glad for at vi har faaet Noahs trehjuler og at han elsker den og bruger pedalerne! :)

http://ergokarin.dk/loebecykel-5-ting-du-boer-overveje-foer-dit-barn-faar-en/

Og saa maa han faa en loebecykel enten til jul eller en anden anledning, for jeg vil faktisk gerne give ham en :) Undrede mig over at trehjuler er saa udskaeldt og "nytteloes", men kan laese, at den slet ikke er saa ringe endda. Maaske laeser jeg ogsaa et godt argument for at vaelge en M, nemlig det med farten. Puky i str M koerer langsommere - efter naermere efterforsking udi Puky M vs L. Men nu vil jeg med sindsro vente med loebecyklen til vi har en anledning og saa lade Noah have glaede af sin cykel og sin scooter i mellemtiden.

Det synes jeg lyder fornuftigt. Silke Elia er rigtig glad for sin tre-hjulet som vi ihærdigt øver med. Hun ønsker sig en løbecykel, og synes også hun skal have en - men ved anledning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig lagt mærke til at der fandtes en str m og en str L i puky cyklerne. Hvor ligger forskellen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig lagt mærke til at der fandtes en str m og en str L i puky cyklerne. Hvor ligger forskellen?

Størrelsen. Og så er der forskel på hjulene. Og en L kan fåes med bremse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER