Glowin

Vand i benene... Av av av?

6 indlæg i dette emne

Har nogen af jer døjet med/oplevet væske i benene? .. Jeg tror det er det jeg har og det gør så stjerne ondt! Specielt mit ene ben lige nu.. kunne saaagtens hugge det af.. Av sgu! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Højt op med benene og så vip lidt med fødderne.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, nu må jeg tænke tilbage til min 1. graviditet... har ikke fået så meget denne gang. (og håber heller ik det sker).

Jeg havde vand i hele kroppen.. Ansigt, hænder, ben og fødder.

Mine fødder var byttet ud med 2 klumper og mine ben var så tykke at man ikke forstår det.

De eneste sko jeg kunne ha på, var mandens klipklappere :rolleyes

Det gjorde bare så ondt og det var frygtelig grimt at se på.

Vi hævede enden på sengen.. og jeg sov med benene på 2 puder, så de lå meget højt.

Det hjalp meget.. om morgenen så fødderne "næsten" normale ud igen.. og kunne rent faktisk sove.

dog gik der kun lige 10-20min og så var de fyldt med vand igen.

Det hjalp også meget at ligge i badekaret.

Håber ikke at det er vand du har fået i benene, for det kommer til at blive hårdt, hvis du skal ha det indtil du har født. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ohh yesss, jeg kender det alt for godt, for har det samme problem lige for tiden... Det har ellers ikke været slemt før nu... Så nu kan jeg ikke passe et eneste par af mine sko mere (jo mine lilla gummistøvler og det kniber endda også!) Min veninde var endda forbi med et par støvler, jeg kunne låne af hendes i lørdags, men dem kan jeg desværre heller ikke få træstammerne ned i :huug

Så i morgen må jeg ud og finde et par nye sko at gå i her den sidste måned, som er mindst én størrelse større end, hvad jeg plejer at bruge... Det er jeg skisme ikke glad for!

Men som de andre piger siger, op med benene og prøv at tage i svømmehallen - det har også hjulpet på mine fødder og ben... Håber ikke det bliver værre for dig Majken :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres råd piger.. det har heldigvis ikke været så slemt idag, men jeg har også været bedre til at få benene op i løbet af dagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

den rigtige behandling er er benene op og drikke en masse vand..... ja vand mod vand :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER