Morpige

trampolin

9 indlæg i dette emne

Vores Trampolin blæste omkuld og blev meget bøjet. Jeg tror måske vi kan rette den ud lidt her og der. Men den vil altid være skæv. Så øv for det. Vi fik den næsten slet ikke brugt.

Ville I turde lade jeres børn hoppe på sådan en, der var vind og skæv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville nok tage et par testture selv - kan den holde til mig og min brede mås kan den også holde til et par unger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er jernet der er bukket kan det være blevet svagt og kolapse/knække ved overbelastning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for et par gode pointer piger. Og ja begge dele er nok rigtige. Kan den holde til mine 104 kilo, så går det nok også for ungerne :) Men jeg skal lige tjekke det jern nedenunder den. Nu er det koldt og gider ikke ud og tjekke. Men næste gang solen er på, så tjekker jeg den nok lige.

Tak for hjælpen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du kan også anmelde det til forsikringen. Det gjorde vores genbo sidste gang og fik en ny trampolin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du kan også anmelde det til forsikringen. Det gjorde vores genbo sidste gang og fik en ny trampolin

Ja det kan være de dækker. Har godt nok tænkt på det. Men tror det er held hvis den dækker. Det er jo ikke force majeure og stormen var jo varslet. Vi gjorde ikke nok for at passe på den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige tjekket og de dækker kun trampolinen hvis der samtidig er stormskade på bygningen, så desværre dækkes den ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv at forsikringen ik dækker :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv at forsikringen ik dækker :(

ja det er træls. Men egentlig forventede jeg det heller ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER