Forunderligt

Det bedste legetøj til 2årig

40 indlæg i dette emne

Camille ELSKER lille Storm spillene, og hun kan sagtens få meget tid til at gå med dem :)

Hun har en med årstidens tøj... :)

Fedt! Læste også lige de faktisk er fra 1 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fedt! Læste også lige de faktisk er fra 1 år.

På vores står der 2,5 år men set er nu lige gyldigt. Den er også god til at lære at det går efter tur og at det er ok at tabe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De må vist på ønskesedlen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På vores står der 2,5 år men set er nu lige gyldigt. Den er også god til at lære at det går efter tur og at det er ok at tabe :)

Måske det er forskelligt? Der er jo forskellige udgaver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De må vist på ønskesedlen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså Camilles kan spilles på forskellige måder..

Der er 4 plader, med hver sin årstid.. Lige nu gør vi det at hun har alle pladerne.. Også trækker hun en brik og ligger den på pladen hvor den passer :)

Hun ELSKER det - jeg kan godt lide at der jo fx er grønne regnbukser, og blå overtræksbukser - så kan man få en lille samtale om farver og forskelle og sådan :)

Mener det kostede 30-50kr på tilbud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke Lillestorm synes jeres unger er de bedste? Der er jo mange og det er da svært at vælge :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uden tvivl Briotogbane :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brio er et hit hjemme hos os i tiden, men da min datter snart fylder 3 år, har vi været ved at lave ønskeseddel på hendes vegne. Jeg synes det er svært!

 

Indtil videre består ønskesedlen af

 

En corolle dukke - den der hedder Emma, ligesom den på billeder http://www.fix-ide.dk/shop/corolle-emma-334p.html

 

Er I af den opfattelse af børn kun skal have legetøj når de har fødselsdag, for jeg overvejer at ønske os noget lækkert undertøj der kan holde Mille varm, i uld. Har fundet den her: http://www.storchebarn.dk/index.php/bornetoj/100-ren-uld.html . Vi købte i sin tid en til vores søn, og den var vi glade for, men nu er den selvfølgelig blevet væk, så havde overvejet om vi skulle ønske os nogle stykker. :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har hovedsageligt ønsket os uld og penge til overtøj... men der er jo også så kort tid til jul nu, at hun kan ønsle sig legetøj der!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min Annas (2år og 9mdr)bedste legetøj, har de sidste mange måneder været lægekufferten!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blander mig lige, selvom jeg ingen børn har :P

 

Det slog mig bare, at der ikke én eneste gang er blevet nævnt mit yndlingslegetøj som barn: bondegårdsdyr. Leger børn virkelig slet ikke med den slags længere? Eller er det bare for tidligt til den slags? Kan jo ikke lige huske hvor gammel jeg har været, muligvis lidt ældre?

 

For det er da en af de ting jeg glæder mig til ved at få børn. At jeg igen skal lege med bondegårdsdyr, plastikmad og male i malerbøger :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bondegårdsdyr/sleichdyr har vi godt nok ønsket os og fået til M., men hun er endnu ikke voldsomt betaget af det- kun kort tid af gangen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blander mig lige, selvom jeg ingen børn har :P

Det slog mig bare, at der ikke én eneste gang er blevet nævnt mit yndlingslegetøj som barn: bondegårdsdyr. Leger børn virkelig slet ikke med den slags længere? Eller er det bare for tidligt til den slags? Kan jo ikke lige huske hvor gammel jeg har været, muligvis lidt ældre?

For det er da en af de ting jeg glæder mig til ved at få børn. At jeg igen skal lege med bondegårdsdyr, plastikmad og male i malerbøger :D

Bondegårdsdyr/sleichdyr er kæmpe hit herhjemme!!! De får i øvrigt plastikmad at spise, oftest pizza eller kage :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah har Sleich og de kommer frem, men det er bare hans Duplo, som er verdens bedste. Og toejdyr, en hammer, traktorer, kaffestel... 

 

Overvejer, om han skal have et par vilde dyr i trae istedet for plastikdyrene.

 

Han maler ioevrigt gerne i malebog. Jeg vil saa ikke have plastikmad, men han skal have noget trae-mad i julegave, tror jeg. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER