Mannie

Erfaring med ergobaby vikle?

10 indlæg i dette emne

Jeg har googlet den og fundet et review: :)

http://reviewbabycarriers.net/ergobaby-wrap/

 

Det er en hybridvikle, som dermed er en mellemting mellem en straek og en fastvikle. Det betyder i praksis, at du kan nyde godt af straekviklens egenskaber(meget skoen og velstoettende maade at baere sin nyfoedte paa), men ikke er tvunget til at skifte til fastvikle tidligt, som hvis det var en decideret straekvikle. Straekviklerne er for stretchy til en tungere baby.

 

Jeg ville godt turde koebe den, hvis du har tilstraekkeligt mange point at bruge paa den. Til sammenligning ville jeg kigge paa en Boba eller en Je'mon porte Mon Bebe(Staves!??), som vist begge er hybridvikler. 

 

Synes da ogsaa, den er paen... Det er vigtigt, at du synes, den er paen, saa du ogsaa har lyst til at bruge den :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har googlet den og fundet et review: :)

http://reviewbabycarriers.net/ergobaby-wrap/

 

Det er en hybridvikle, som dermed er en mellemting mellem en straek og en fastvikle. Det betyder i praksis, at du kan nyde godt af straekviklens egenskaber(meget skoen og velstoettende maade at baere sin nyfoedte paa), men ikke er tvunget til at skifte til fastvikle tidligt, som hvis det var en decideret straekvikle. Straekviklerne er for stretchy til en tungere baby.

 

Jeg ville godt turde koebe den, hvis du har tilstraekkeligt mange point at bruge paa den. Til sammenligning ville jeg kigge paa en Boba eller en Je'mon porte Mon Bebe(Staves!??), som vist begge er hybridvikler. 

 

Synes da ogsaa, den er paen... Det er vigtigt, at du synes, den er paen, saa du ogsaa har lyst til at bruge den :)

Tak sweety (mit forbillede og muse udi babyverdenen)

Har for tæt på 300 kr (min mors point, og vil derfor gerne ha dem brugt så der kan blive ryddet ud i den del af mit liv)

Kan godt li den, både i "clay" udgave (sandfarvet) og "eukalyptus" (lyseblå), så det er der mandens vejledning og ønske nok kommer på banen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak sweety (mit forbillede og muse udi babyverdenen)

Har for tæt på 300 kr (min mors point, og vil derfor gerne ha dem brugt så der kan blive ryddet ud i den del af mit liv)

Kan godt li den, både i "clay" udgave (sandfarvet) og "eukalyptus" (lyseblå), så det er der mandens vejledning og ønske nok kommer på banen ;)

 

Den lyseblaa er skoen ;) 

 

And don't say that - jeg vil bare gerne dele ud af min viden, darling! :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den lyseblaa er skoen ;) 

 

And don't say that - jeg vil bare gerne dele ud af min viden, darling! :)

Ja den lyseblå er nemlig lex! Men hva så hvis det bliver en pige næste gang :unsure

Jamen siger det! Og siger det gerne igen! Du er en inspirationskilde for mig! (Og er iøvrigt DYBT imponeret over dit lynkursus i yogateacher i starten af året!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh den er fiiin! Vil passe fint ind hos os, nu vil har bæreselen derfra, men ønsker en vikle til næste bebs!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den lyseblå er nemlig lex! Men hva så hvis det bliver en pige næste gang :unsure

Jamen siger det! Og siger det gerne igen! Du er en inspirationskilde for mig! (Og er iøvrigt DYBT imponeret over dit lynkursus i yogateacher i starten af året!)

 

Jamen, jeg vil gerne baere en pige i en lyseblaa vikle. Synes ikke den anden klaeder mig - og det er jo dig og ikke barnet, den skal klaede, modsat maaske barnevognen, hvis det giver mening ;) 

 

Du er soed, darling :kiss  Ualmindeligt haarde maaneder, men bestemt ogsaa sindssygt givende og jeg er ogsaa meget stolt af mig selv, saa tak :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ergobaby bæreselen, som jeg er glad for, men tror faktisk jeg vil ønske mig denne her istedet! Og det er fordi at på trods af bæreselen har været skøn at gå med og have baby i, så er den stor og fylder meget, når man ikke bruger den. Det har betydet at jeg ikke har gidet tage den med mig ud og har derfor stort set kun brugt den herhjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken, Mette?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken, Mette?

Jeg har en model sport i helt sort. Ligesom den her:

http://koalabarn.dk/alle-produkter/40-ergobaby-sport-baeresele.html?gclid=CMSpsY-_wr8CFeLTcgod4U8AvQ

Jeg valgte den fordi den er meget åndbar og med god ventilation, og så kan stropperne udvides ekstra meget, så en meget stor mand også kan passe den.

Jeg har også spædbarns indsatsen til den, så den kan bruges direkte efter fødslen.

Jeg har som sagt været super glad for den, men hvis jeg kan få den solgt, vil jeg nok prøve at købe sådan en blå ergobaby vikle istedet, da jeg håber den fylder mindre når man ikke har den på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER