My love

Godt med en plan B

3 indlæg i dette emne

Jeg havde jo søgt ind på pau og håbede virkelig at komme ind. Det ville ændre en masse økonomisk men jeg ville samtidig også en en god faglig viden med i bagagen til når en gang muligheden for dagpleje kom igen.

Desværre kom jeg ikke ind. For mange ansøgere :(

Men havde en plan b som er 20 uger på handelsskolen og så tage en kontor uddannelse. Håber jo så i mellemtiden der dukker den dagpleje stilling op.

Har en veninde der er privat dagpleje og hun har lige fået fuld hus i hendes dagpleje, og huj synes det var dejligt at være så eftertragtet, og helt uden at gøre noget. Jeg er super glad på hendes vejene for hvor må det være dejligt. Men er også lidt misundelig. Jeg ville ønske det var mig. Jeg knoklede, havde dårlig økonomi, åben hus, legestue, tilbud og en masse andre ting for at få folk til at kende min dagpleje og hvad jeg stod for, og lige lidt hjalp det. Der er desværre bare ikke nogen børn i vores område. Så selv om det er med glæde i sindet at det går hende så godt, så er jeg også lidt ked af det.

Når det er ens store drøm så gør det nok lidt ondt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Surt du ikke kom ind det var rigtig ærgerligt :(

 

Synes du skal glæde dig på din venindes vegne, det er dejligt for hende.

Du skal nok få et job hvor du tænker, godt jeg fik dette :)

 

Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Surt du ikke kom ind det var rigtig ærgerligt :(

 

Synes du skal glæde dig på din venindes vegne, det er dejligt for hende.

Du skal nok få et job hvor du tænker, godt jeg fik dette :)

 

Kram

Ja det var ærgerligt, men min mave fornemmelse sagde det også. Og er anden gang der er for mange ansøgere :(

Jeg glæder mig skam også på hendes vegne, men er samtidig så ked af det over det ikke er mig. For det var virkelig ønske jobbet og ved ike hvornår jeg er så heldig at prøve det igen :(

Men hvem ved måske bliver det kontor halløj mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER