My love

Hvor lang tid gik der ved jer?

30 indlæg i dette emne

Jah jeg har så kun prøvet at "prøve" en gang. Der blev jeg gravid i 3. cyklus efter jeg var stoppet med P-piller. Anden gang blev jeg gravid i en "sikker periode" en uge før jeg skulle ha haft mens. Tredie gang blev jeg gravid efter ikke at have brugt prævention i 6 mdr, men vi prøvede ikke som sådan at blive gravide, jeg troede af en eller anden grund bare ikke at det ville ske. Fjerde gang blev jeg gravid i en "sikker periode" 10 dage før jeg burde have haft ægløsning. Kan ikke konstatere andet end at sikre perioder ikke findes  :D Men altså jeg har heller aldrig taget chancen hvis ikke jeg vidste vi gerne ville ha barnet.

Nej det gør de da vist ikke ;) men så behøver man da heldigvis ikke sådan at planlægge hvornår man skal hygge sig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Op til den første graviditet havde jeg været på p-piller gennem 10 år. Og op til 2. Graviditet havde jeg haft kobberspiral.

Hvordan kan det være du ikke valgte ppiller igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

P-piller fra 1996-2010.

1. Graviditet 9 mdr. Efter P-piller stop, MA.

2. Graviditet 1 år- min datter :wub

P-piller fra oktober 2012- maj 2013.

1. Biokemisk graviditet 7 mdr. Efter.

2. Endnu en biokemisk graviditet 8 mdr. Efter.

3. Graviditet 11 mdr. Efter P-pille stop, venter spændt på en sund og rask jule/nytårsleverance :wub

Edit: Wow :blink det er godt nok mange alligevel! Godt dette er sidste ;)

Ja men godt det endte eller ender ud med to dejlige børn :) men bliver da spændende med en ekstra julegave i år ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi forsøgte selv i 10 måneder. Så blev vi henvist til behandling og det lykkedes i 1. behandlingsforsøg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stoppede med p-piller efter 10 års brug af dem eller sådan noget..

11 mdr. senere stod vi med positiv test efter æl sprøjte samt zoneterapi...vi mistede så i uge 9 hvor jeg fik medicinsk abort...4 mdr. Senere stod jeg igen med positiv test men det endte få dage senere i SA...det var maj sidste år..så har vi igen forsøgt med zoneterapi og flere omgange med æl sprøjte og stod så med positiv test her slut marts og er idag lidt over 17 uger henne....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER