Kamillawn

Hvilken ble om natten

21 indlæg i dette emne

Hvilken ble bruger I om natten piger?

Vi har et problem med, at når sophia laver lort om morgenen inden hun kalder, så sker der virkelig ofte lækage.

Om dagen bruger hun Remas str 5, de kunne ikke klare hendes morgenlorte, så vi prøvede at skifte til Remas bukseble, men problemet med lortelækage har vi altså stadig.

Er godt træt af at skifte og vaske lortelaner flere gange om ugen, så håber nogle af jer har haft samme problem og fundet en løsning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med at bruge et nummer større?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Libero str 5. De kan altså bare holde til lidt mere end remas, hvor vi bruger str. 4 om dagen af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger også libero nr. 5 om natten..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved I om Libero også holder mere end Grøn Balance? Noah tisser nemlig igennem GB str 5 om natten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror nr større vil blive alt for store, men skal selvfølgelig ikke kunne sige det :unsure

Vi må vidst prøve liberos str 5 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Libero up&go str.6 bruger vi om natten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sværger til pampers og libero buksebleer. Sofia laver også tit inden vi når at skifte bleen fra natten, og begge bleer kan holde til det her.

Prøvede kort grøn balance af, og der var hele tide lækage om morgenen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har Noah jo en veòsugende og paent stor stofble paa om natten, men min soester, som ellers ikke kunne droemme om at give hendes boern Pampers paa, gav hendes yngste Pampers Et-eller-andet paa om natten... Muligvis Pampers Nights eller up and go. Det var de eneste, der kunne holde til hvad som helst. Ellers kan du jo overveje stofbleer bare om natten... ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger i øjeblikket Libero str. 5 både nat og dag, men Lise tisser altså igennem om morgenen ind imellem :( Så her er de ikke helt gode nok til om natten. Kan være vi skulle prøve nogle af de der buksebleer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores problem er ikke tis, men LORT. Og hun laver altså bare nogle kæmpe morgenlorte :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, kaempe morgenlorte - Noah har ikke vaeret der i snart to doegn, saa kan vaere jeg vaagner op til en god bonus imorgen  :D Men saa skal jeg sige dig, om stofbleen har holdt til det :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores problem er ikke tis, men LORT. Og hun laver altså bare nogle kæmpe morgenlorte :D

Det ved jeg, men tænker at hvis den ikke kan holde til tis, kan den da slet ikke holde til lort oveni også :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg, men tænker at hvis den ikke kan holde til tis, kan den da slet ikke holde til lort oveni også :P

Haha nej, det kan der være noget om :D

Så løste du lige om det skulle være libero str 5 eller up and go vi skulle prøve :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, kaempe morgenlorte - Noah har ikke vaeret der i snart to doegn, saa kan vaere jeg vaagner op til en god bonus imorgen :D Men saa skal jeg sige dig, om stofbleen har holdt til det :)

Puha, jeg må indrømme at jeg ikke har det store mod på stofbleer, kan ikke lige overskue at sætte mig ind i noget nyt på den front lige pt :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, jeg må indrømme at jeg ikke har det store mod på stofbleer, kan ikke lige overskue at sætte mig ind i noget nyt på den front lige pt :unsure

 

Ork, det er skam heller ikke fordi jeg synes du behoever det. Men serieost, saa tror jeg naeppe at nogen engangs vil kunne klare Noahs kaempenattissetaare :chin: Jeg tager altid hans natbleer med paa overnatninger/ferie, saa maa jeg gaa paa vaskeri. Man kan klare sig med 5-6 natbleer og saa skal de jo bare vaskes, maaske sammen med noget andet haandklaede eller noget.

 

Aj, men altsaa, jeg vil gerne laane dig en af dem, vi bruger, hvis du vil proeve det... har ogsaa laest om dem, der kommer en str 5 udenover en str. 4. Men du kan jo proeve nogle af de foreslaaede foerst. ELLER, koeb et par blecovers til at komme udenover engangs! Hey, det er sgi egentlig maaske en god loesning og det kan jo vaere dem i PUL(vandtaet stof) og ikke uld, som mange ellers svaerger til, fordi det er saa og saa aandbart. Jeg har aldrig faaet det med uld til at fungere...

 

Anyway - hvos der er noget der, saa sig til  saa skal jeg nok hjaelpe dig med enten covers eller hele natbleer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger libero str 6. Vi har aldrig oplever problemer med det er kommet ud. Jo hvis hun har haft mega dårlig mave feks pga penicillin men ellers ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger også remas til vigga. Et nr større om natten (5) end om dagen (4). I perioder har hun endda brugt str 6 om natten, men mener det dog var libero fordi vi ikk havde flere Rema

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger Libero str. 6 up & go både dag og nat. De har fint kunne holde til Ronja :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt libero str 6 up and go igår, og prøvede dem for første gang i nat. Nu havde hun selvfølgelig ikke lavet morgenlort idag, så vi venter stadig på om de kan holde det inde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger Libero str. 6 up & go både dag og nat. De har fint kunne holde til Ronja :)

Ditto bare med Lasse. Vi havde dog lige en pakke fra rema pga libero var udsolgt i hans str. Men dem tissede han igennem ud på morgenen. Så vi holder os kun til libero.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER