Guest Smilla

Skal bruge jeres hjælp igen! :)

7 indlæg i dette emne

Jeg skifter mellem toppe og bh'er efter humør, og fandt nogle skønne toppe hos.....på nettet for længe siden.

Nu ville jeg lige se hvad de kostede og så kan jeg selvfølgelig ikke huske navnet på webshoppen! HVORNÅR er der nogen der opfinder et eksternt hukommelsescenter?! ;)

På mærket står der Merri by CeLaVi....jaja og det har jeg googlet uden held....

Jeg købte de to toppe, nogle uld-handsker og overtræksfutter i den webshop....mener den hed noget med ....- kompagniet.dk ????

Nogen der kan genkende den butik?

HJÆLP :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du har købt noget på siden før, så kan det jo være at du har en bekræftelsesmail liggende i din mailbox?

Ellers ved jeg ikke lige, hvad er det er for en webshop :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du har købt noget på siden før, så kan det jo være at du har en bekræftelsesmail liggende i din mailbox?

Ellers ved jeg ikke lige, hvad er det er for en webshop :)

Ja...har også tænkt tanken men jeg har gmail, og jeg har haft købt mange ting fra forskellige butikker....så jeg kan ikke søge på den når jeg ikke ved hvad butikken hedder...

Ihhhhh!!!! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det så længe siden jeg købte de to andre toppe....

Desværre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det være babykompagniet? Men synes ikke at se de har toppe, men hvis det er lang tid siden du har handlet, så kan de jo have valgt et nyt sortiment.

Prøv i din mail at skrive kompaniet som søge ord - se om noget dukker frem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det være babykompagniet? Men synes ikke at se de har toppe, men hvis det er lang tid siden du har handlet, så kan de jo have valgt et nyt sortiment.

Prøv i din mail at skrive kompaniet som søge ord - se om noget dukker frem.

Jeg synes jo at det var babykompagniet....men hjemmesiden ser helt forkert ud og det er et andet sortiment.

Dem jeg ikke kan huske navnet på handelde meget med uld-tøj og regntøj - til hele familien....Ihhhhhhhhh hvor er det irriterende jeg ikke kan huske det!

Hjemmesiden var lidt mørkere grøn end æblegrøn og sådan lidt temmelig kedelig. Men det kan man jo heller ikke regne med for det tager jo kun sekunder at skifte layout....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER