Elisamus

så kom mens... øvvvv

8 indlæg i dette emne

Ja så kom min menstruation bare lige 7 dage for sent. Mit Hcg var 15 i tosdag og i dag er den kun 3 så læegn havde ret i det nok var en biokemisk graviditet siden jeg blødte nu. Lort med lort på, ej det er et nederlag.

Har lige været igennem en spontan abort i marts som var rigtig hård og nu med denne oveni så har jeg helt mistet troen på at det kan lykkes lige nu....

pt er jeg arbejdsløs og der er bare ingen job inden for mit område her i nordjylland så tænkte at vi ligeså godt få vores første barn da det passer godt ind i vores liv lige nu (jeg er 26 snart 27 og min mand/kæreste er 28, vi har været kærester i 7 år nu og boet sammen i 7 år), men 

min krop synes ikke det skal være nu åbenbart.... min ene venine siger at det fordi jeg tænker for meget på det, og det kan jeg jo godt se men det bare så f*king svært at lade være med når man nu så gerne vil og er både klar til det mentalt og fysisk, og når jeg ovenikøbet  er arbejdsløs så har jeg endnu mere tid til at tænke på det....

nogle gode råd så er de meget velkomne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først et stort kram fra en vildt fremmed. Det med tankerne er der vildt meget omkring, men har set folk herinde med tre hunde, bryllup og hus renovering som stadig ikke er gravide. Så tror det er tilfældigt. Jeg har to børn fra behandling og er igang med nr tre. Dog på pause efter tre mislykkede forsøg og en SA i marts inden behandlingen startede for alvor med hormoner. Aner ærlig talt ikke hvad der skal til, men jeg prøver at leve mit liv efter at der ikke kommer en baby snart, ellers blir jeg sq skør. Er på diæt, æder piller osv men ellers PRØVER jeg at leve uden for mange tanker.

PS. Vi skal til at bygge til..... Hahaaa siger til hvis det virker.

De fleste bliver gravide til sidst også dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå du ikke kan lade være med at tænke på det, når det er noget man så gerne vil, men jeg tænker det måske vil hjælpe dig med noget at lave, for det må være så hårdt bare at gå derhjemme med det, hvor der er endnu mere tid til at tænke. Nu ved jeg ikke hvad du søger indenfor og om du er nyuddannet, men hvis du skriver at der ikke er job i det område du bor, skal du måske søge bredere fagligt eller finde noget frivilligt arbejde så du kan fokusere på noget andet i en periode. Ikke at det får dig til ikke at tænke på babyprojektet, men jeg tænker det vil være lettere for dig☺

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er nyuddannet bioanalytiker og på Aalborg sygehus er der total ansættelses stop. jeg søger både ved praktiserende læger, sygehus, udenfor regionen osv. Jeg har noget frivilligt arbejdemen det er kun i weekenderne og det skal man bookes til (jeg er springdommer ved dansk rideforbund) men som sagt så skal man bookes til stævner af de enkelte klubber, men jeg skal afsted denne weekendt og så om 14 dage og sidst i juli.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da bare en vildt spændende uddannelse☺hvor ærgerligt at der er ansættelsesstop, så drømmestillingen ikke er en mulighedlige nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er bare ikke ret meget indefor det privat heroppe i nordjylland og jeg ønsker ikke at flytte pga min mands job. det er der indenfor det private er mest hos praktisenrende læger og der søger jeg skam også... i dag har jeg set en stilling helt i Århus som jeg vil søge selvom jeg vil have 1,5 time hver vej i bil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt jeg er også bioanalytiker :)

Har set randers søgte for ikke så længe siden ;) og de ansætter vel stadig hvis nogen går på pension ;)

Bor godt nok i region syd... Men har aldrig været arbejdsløs længe :) dog skal man være klar på vikariater og alle specialer ;)

Mht at tænke for meget på det, så er min første lavet lige efter en bio, testede æl dagligt og havde sex hver dag ;) tænkte ikke på andet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er generelt ikke så meget i privaten som bioanalytiker :/ søger også selv ved praksis, især lønnen er fantastisk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER