Nitzen1987

Livmoderens størrelse og at mærke liv

7 indlæg i dette emne

Hmmm jeg undrer mig lidt. Jeg har flere gange mærket NOGET midtvejs mellem min navle og min brystkasse. Har hele tiden afvist tanken om at det er den lille jeg mærker, da livmoderen jo kun går op til min navle på nuværende tidspunkt. Men hvis ikke det er den lille i maven, jeg mærker så højt oppe, hvad er det så? Jeg er 24 uger henne på fredag.

Nogen bud? Nogen der oplever det samme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er du helt sikker på hvor langt livmoderen går?

Ellers tænker jeg luft i maven :) tarmene er jo skubbet sammen hvor de ikke plejer, så det kan føles helt anderledes end det plejer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Alt efter hvor lang eller kort overkrop du har vil jeg nu mene baby godt kan nå lidt derop :) du må jo lige høre næste gang du er til læge eller jm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt efter hvor lang eller kort overkrop du har vil jeg nu mene baby godt kan nå lidt derop :) du må jo lige høre næste gang du er til læge eller jm

Ja det må jeg lige høre lægen efter her om et par uger, når jeg skal til 2. Lægebesøg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener bestemt at min livmoder gik et stykke over navlen da jeg var i 24. uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du i uge 24 og kan ikke mærke liv endnu?

 

- Jeg tænker da, at sef. er det baby <3 Når den sparker opad, så trykker den på nerver som sikkert godt kan tolkes som længere oppe end der reelt bliver sparket. På nuværende tidspunkt er din baby formentlig så stærk at du sagtens ville kunne se sparkene udenpå, hvis du ligger ned <3

Men sef. er alle forskellige- og det kommer sikkert også an på om moderkagen er foranliggende, og på hvad man vejer :) Mon ikke du mærker det meget snart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER