Guest Cat75

Ny i gruppen

8 indlæg i dette emne

Hej alle - jeg er gravid og 25 uger henne i dag (følger faktisk kalenderugerne - så det er nemt at holde styr på). Det er mit 3. Barn, jeg har to piger i forvejen og venter endnu en pige :-) Ønskede mig en pige mere - så det var jo heldigt ;-) Hun er meget aktiv - mærker stort set liv hele tiden bliver nogle gange vækket om natten :-) Jeg skal til lægen i morgen - men der sker jo ikke så meget - så det er ikke det mest spændende :-) Jeg er derimod ved at finde barnevogn og vugge - det er ikke lige nemt sikke en jungle af lækre ting. Har før haft succes med at købe på dba men kan ikke rigtig finde noget denne gang :-) Så denne gang bliver det npk noget nyt. Har I andre fundet barnevogne, senge (vugger) eller har I i forvejen?

Glæder mig til at følge jer alle herinde :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa og velkommen herinde :)

Jeg har også termin og venter min dreng nr 2 :) tror både han er bokser og fodboldspiller for der er godt nok liv og glade dage :)

Vi har det meste fra den første, barnevogn, tremmeseng, puslebord, tøj osv. Vuggen leverer svigermor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :-) Det er dejligt når man har det hele fra tidligere :-) jeg har også tøj, dyner osv men barnevognen er rustet og vuggen solgte vi :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen hertil :)

Jeg følger, ligesom dig, også kalenderugerne (dejlig nemt :) ) og er derfor idag i uge 25.

Jeg venter en lille pige, som er vores første barn.

Det er rigtig nok en jungle det med at købe udstyr, men vi har dog fået anskaffet barnevogn der kan laves til klapvogn, en kombivogn SAMT en klapvogn.

LANG historie hvorfor vi pludselig har tre vogne, men arvestykker, hjerneblødning og gaver gør at vi står med 3 :)

Så har vi fået anskaffet en hulens masse tøj samt småting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen hertil :)

Jeg følger, ligesom dig, også kalenderugnoget (dejlig nemt :) ) og er derfor idag i uge 25.

Jeg venter en lille pige, som er vores første barn.

Det er rigtig nok en jungle det med at købe udstyr, men vi har dog fået anskaffet barnevogn der kan laves til klapvogn, en kombivogn SAMT en klapvogn.

LANG historie hvorfor vi pludselig har tre vogne, men arvestykker, hjerneblødning og gaver gør at vi står med 3 :)

Så har vi fået anskaffet en hulens masse tøj samt småting :)

Hmmm... Hvordan kan du være 25 uger henne, når din ticker siger 24 uger? Du er vel 24+0 men i 25. uge., eller er der noget jeg ikke helt forstår? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm... Hvordan kan du være 25 uger henne, når din ticker siger 24 uger? Du er vel 24+0 men i 25. uge., eller er der noget jeg ikke helt forstår? :unsure

Ja undskyld, jeg er i uge 25 men 24+0 :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Tusind tak :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER