Tinkerbell

Flyverdragt til vinter

12 indlæg i dette emne

James er 1,5 år i november og er ret alderssvarende i sin størrelse. Han har dog kortere ben, så han bruger nu str 86 i overdele men 80 i bukser.

Vil gerne købe en flyverdragt nu.

Tænker på enten Reima tec, Ticket To Heaven eller Wheat og Miniature. Måske en brugt af første og en ny af en ad de sidste.

Har hørt de første 2 er store i str.

Hvilken str skal jeg gå efter med hhv reima og tth og wheat og mini? Er meget i tvivl om 86 bliver for småt når han allerede bruger det i overdele men synes mange skriver at deres dragt var alt for stor...

Håber i kan hjælpe tøser! :help :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved i hvert fald at Reima er god til de kortbenede og de er store i størrelsen - Anna fik en Molo i str 80,men skulle have brugt str 74 i Reima :) Så 86 i Reima er nok et meget godt bud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved i hvert fald at Reima er god til de kortbenede og de er store i størrelsen - Anna fik en Molo i str 80,men skulle have brugt str 74 i Reima :) Så 86 i Reima er nok et meget godt bud :)

 

Tak Susanne for svar.

 

Synes dog jeg kan finde flest TTH på tilbud så det er nok sådan en jeg går efter.

 

Er der nogen der ved hvordan de er i størrelse?

 

Jeg kan dog også læse at Reima har bedre test i forhold til vandtryk men at alle brugere af TTH er meget glade for deres, så er lidt i tvivl.

 

Er der nogen der har erfaring med TTH flyverdragter?

Vh Cecilie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Susanne for svar.

Synes dog jeg kan finde flest TTH på tilbud så det er nok sådan en jeg går efter.

Er der nogen der ved hvordan de er i størrelse?

Jeg kan dog også læse at Reima har bedre test i forhold til vandtryk men at alle brugere af TTH er meget glade for deres, så er lidt i tvivl.

Er der nogen der har erfaring med TTH flyverdragter?

Vh Cecilie

Var det måske ikke sådan en, Pandamoren havde til Anna?

Har selv kun erfaring med Molo vs Reima. Hvor sidstnævnte var for bred til min lange, slanke datter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte med en Lego Tec til Noah sidste aar, i str 86. Han har ogsaa en lidt lang overkrop ifht resten.... Men det var nu mest fordi den er uden flourstoffer, hvor TTH i hvert fald HAR vaeret udksaeldt for at bruge flourstoffer. 

 

Sagde hende, der glemte den tanke, da hun koebte en Miniature foraarsanorak til Noah. Det er noget med teflon og der er stensikkert flourstoffer indblandet. Well, nu har vi den og den er saa fin, saa vi beholder den jo og saa hyusker jeg det til en anden gang :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TTH var for et par år siden i hvert fald store i størrelsen, men ved ikke om de har fået rettet lidt til :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Susanne for svar.

Synes dog jeg kan finde flest TTH på tilbud så det er nok sådan en jeg går efter.

Er der nogen der ved hvordan de er i størrelse?

Jeg kan dog også læse at Reima har bedre test i forhold til vandtryk men at alle brugere af TTH er meget glade for deres, så er lidt i tvivl.

Er der nogen der har erfaring med TTH flyverdragter?

Vh Cecilie

Maja havde en TTH flyverdragt i vinters og vi var SÅ glade for den. De skulle vist være lidt store i str., men Maja passede fint en str.86, den var selvfølgelig lidt stor først på vinteren men aldrig sådan at den var FOR stor. Hun ville sagtens kunne have passet flyverdragten et halvt år mere, men ville ikke binde an på at hun ville kunne passe den indtil marts/april næste år. Synes det er svært at vurdere str. ift. James, men umiddelbart ville jeg vælge en str 86, jeg synes at der er fin plads i flyverdragten :)

Vi havde også en Reima, men vi kom aldrig til at bruge den. Vi har så købt en Reima til næste vintersæson, da vi ikke kunne få TTH, så jeg kan ikke sige om Reima er bedre end TTH, men så vidt jeg ved ligger TTH's flyverdragter også rimelig højt placeret i tests :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William havde TTH i vinters i str 80, den passede perfekt hele vinteren, den ene dag i april hvor vi brugte den var den lige det mindste. Han brugte 80/86 der.

Jeg er 99% sikker på at jeg køber 92 til vinter. William er 20 mdr til november og er længere end gennemsnittet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har tth i str 92 til C men hun er også 22 mdr til november- købte først en 86 nemlig fordi de skulle være så store, men synes ikke den virkede SÅ meget større end hendes molo i 80. Tror det passer godt med 86 til ham-du kan se vores i 92 hvis du vil?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har tth i str 92 til C men hun er også 22 mdr til november- købte først en 86 nemlig fordi de skulle være så store, men synes ikke den virkede SÅ meget større end hendes molo i 80. Tror det passer godt med 86 til ham-du kan se vores i 92 hvis du vil?

 

Det ville være en god ide! Så kan jeg nok vurdere om den bliver alt alt for stor eller ej. Den må han prøve lørdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar piger! Vidste jeg kunne regne med jer! :lovebk

 

Tror jeg holder mig til str 86, uanset tth eller reima. For jeg tænker at den allerede skal bruges fra oktober måske og der er 92 nok helt klart for stor. Og så tænker jeg at der jo allerede er udsalg 27 dec, så hvis han får brug for en i str 92 så passer det jo så fint med at man kan få dem på tilbud der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER