Nitzen1987

Gave til DP-veninde, der skal i BH - hvad?

12 indlæg i dette emne

På fredag skal vi til forældrekaffe i Maja's DP. Det er sidste dag i DP for den anden pige der går i DP'en og dermed er Maja det sidste faste barn tilbage hos vores DP indtil efter sommerferien. Vi påtænker at Maja skal give den anden pige en lille gave til ca. 100 kr. Men hvad kan vi lige finde på at købe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville købe en bog :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hama perle-sæt? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hama perle-sæt? :)

Har faktisk overvejet det. De har kasser til 50 kr i Fakta, men var ikke sikker på om hun var stor nok til det :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har faktisk overvejet det. De har kasser til 50 kr i Fakta, men var ikke sikker på om hun var stor nok til det :unsure

Det tror jeg bestemt hun er. :) Valdemar har en lille bøtte (maxi) perler og to plader, og er meget glad for dem, og han er ikke engang 2 :) Han sætter ikke mere end 10-20 perler på, før han ikke gider mere, men han kommer selv og vil, og er meget stolt af dem, som han får på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det blev en pakke med 4 små perleplader (hjerte, stjerne, cirkel og firkant) til 30 kr., en kasse med 10.000 Hama perler fra Fakta til 30 kr. og så et sæt Hello Kitty hårspænder som jeg lige havde til at ligge i skabet og det faldt i rigtig god jord hos både forældre og barn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, er det i alle fakta de har perler så billigt?? Har lige givet 50 kr. for 2500 perler!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, er det i alle fakta de har perler så billigt?? Har lige givet 50 kr. for 2500 perler!!

Det ved jeg ikke. Jeg så at vores Fakta havde nogle kasser med perler til 50 kr for en uges tid siden. I gør havde de så kun en kasse tilbage og den var skiltet til at skulle koste 50 kr, men kostede kun 30 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne kun finde de almindelige perler :( ingen maxi..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne kun finde de almindelige perler :( ingen maxi..

Det var også almindelige perler vi købte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhh.. Så giver det mening Hehe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER