Barbamama

Hvor høj skal en højdemåler være?

12 indlæg i dette emne

Ej okay, jeg ved godt at vi er nede i petitesserne her :P Men ku godt bruge lidt holdninger :)

Jeg vil gerne have en højdemåler til Mar i træ til at hænge på væggen. Synes det er ret sødt, og også et hyggeligt minde når han bliver stor, at man kan se, hvor høj han har været i de forskellige aldre :)

Den eneste højdemåler jeg har set "live" gik op til 130 cm, og det tænkte jeg umiddelbart var lige kort nok, da han jo selvfølgelig bliver højere end det. Så fandt jeg en, der gik op til 160, men som Brian så påpeger, så gider han jo nok ikke at have sådan en hængende, når han er 160 cm høj (for så er han vel teenager?)

Hvad tænker I, er smartest?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er enig med din mand ;) synes godt i kan nøjes med den til 130.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores går til 170, men den hænger også lidt diskret i gangen..... Vil gerne kunne afmærke på den så længe som muligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der ikke vare at finde den I bedst kan lide, og så har han den hængende så længe han gider :) Sophia har sen fra kids wood, og har aldrig tænkt over hvor høj den er :D men bare at jeg synes den er diskret, men stadig interessant for hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der ikke vare at finde den I bedst kan lide, og så har han den hængende så længe han gider :) Sophia har sen fra kids wood, og har aldrig tænkt over hvor høj den er :D men bare at jeg synes den er diskret, men stadig interessant for hende :)

Hehe jo, men vaklede sådan lidt mellem den fra kids Wood og så en med Noahs ark, så jeg tænkte at højden kunne afgøre det :D

Men jeg har lige så lige (for 5 minutter siden) besluttet at det blev den høje (med Noahs ark). Vi har en fin stribe væg i gangen, hvor den kan hænge, og der var fugle på (og Valdemar ELSKER fugle) så det afgjorde det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores går til 170, men den hænger også lidt diskret i gangen..... Vil gerne kunne afmærke på den så længe som muligt ;)

Hvor katten har du fundet en til 170? Jeg kunne kun finde til 160. Men skidt. Jeg går ud fra, at vi er flyttet i hus, når han er så høj, og så tegner jeg sgu bare på væggen i stedet :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har du jo købt, men du får lige mit input alligevel :D Som barn blev vi altid målt op ad indersiden af køkkenskabet (sådan et i fuld højde), og det er altså sjovt at alle vores mål (forældre inklusiv) stadig står der i dag :) Så jeg jeg ville, som du også har gjort, gå efter en der er så høj som muligt.

Ej hvor hyggeligt :biglove Jeg ville egentlig nok helst have haft en dørkarm, hvor alles mål kunne stå i, men eftersom vi bor til leje duer det i hvert fald ikke nu. Tror i hvert fald ikke at vi får lov at få dørkarmen med :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har du jo købt, men du får lige mit input alligevel :D Som barn blev vi altid målt op ad indersiden af køkkenskabet (sådan et i fuld højde), og det er altså sjovt at alle vores mål (forældre inklusiv) stadig står der i dag :) Så jeg jeg ville, som du også har gjort, gå efter en der er så høj som muligt.

 

Ej hvor sjovt, vi gjorde præcis det samme i mit hjem! Vi flyttede så på et tidspunkt, fordi der skulle bygges en masse boliger og skoler hvor vi boede, og vores hus skulle bruges som fælles/vaskehus.... Men på et tidspunkt hørte jeg så at de ville rive huset ned, og så kørte jeg ud og hev døren af skabet, og tog den med hjem.... Tænkte at den kun havde værdi for mig :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så en i dag, der var en farvet tommestok, så den gik til 2 meter. Man kunne skrive navn på, fødselsdato osv, og folde den sammen igen, så den ikke skulle være på væggen hele tiden. :) 

 

(den anden side havde mål :) )

 

40237.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så en i dag, der var en farvet tommestok, så den gik til 2 meter. Man kunne skrive navn på, fødselsdato osv, og folde den sammen igen, så den ikke skulle være på væggen hele tiden. :)

(den anden side havde mål :) )

40237.jpg

Ej hvor er den fin! Hvor er den fra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er den fin! Hvor er den fra?

Så den i "Karusella" ved strøget i KBH i går. Men lagde ikke mærke til hvor den var fra. Billedet var det første der kom frem, da jeg søgte på "tommestok højdemåler" så mon ikke den er til at finde på samme måde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så den i "Karusella" ved strøget i KBH i går. Men lagde ikke mærke til hvor den var fra. Billedet var det første der kom frem, da jeg søgte på "tommestok højdemåler" så mon ikke den er til at finde på samme måde ;)

Jo mon ikke ;) Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER