Mamasan

Str. På strikkepinde og hæklenåle..

6 indlæg i dette emne

Jeg er heeelt ny i dette univers, og ville høre om nogen kan fortælle mig, om str. på strikkepinde og hæklenåle svarer til det samme. Har købt noget lækkert tykt garn som jeg egentlig ville strikke med, men overvejer at hækle istedet, kan jeg så bruge samme str. hæklenål, som der står jeg skal bruge i strikkepinde? (Er det til at forstå?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er heeelt ny i dette univers, og ville høre om nogen kan fortælle mig, om str. på strikkepinde og hæklenåle svarer til det samme. Har købt noget lækkert tykt garn som jeg egentlig ville strikke med, men overvejer at hækle istedet, kan jeg så bruge samme str. hæklenål, som der står jeg skal bruge i strikkepinde? (Er det til at forstå?)

Det kan du godt :) Begge str er i mm :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt, så skal jeg bare skaffe en stor hæklenål. (Og lære at hækle :P ) Tak..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt, så skal jeg bare skaffe en stor hæklenål. (Og lære at hækle :P ) Tak..

Det er ikke svært :) Google er din vej ;)

Netto har tit hæklenåle ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du kan vente, så kan du tit købe en hel pakke med de fleste størrelser på ebay for nærmest ingen penge. Tror jeg gav 15 kr for 12 hæklenåle, inklusiv fragt. De kom fra Kina, så det tog lige et par uger. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke svært :) Google er din vej ;)

Netto har tit hæklenåle ;)

Yes, I know.. Har studeret videoerne, og prøvet mig frem.. Det ser ud til, at det er til at have med at gøre, men det var bare en tester, nu skal jeg se hvordan det rigtig kommer til at se ud ;)

Hvis du kan vente, så kan du tit købe en hel pakke med de fleste størrelser på ebay for nærmest ingen penge. Tror jeg gav 15 kr for 12 hæklenåle, inklusiv fragt. De kom fra Kina, så det tog lige et par uger.

Det er faktisk et godt tip, hvorfor tænkte jeg ikke på det? Gad vide om man også kan finde lækker uld, billigt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER