Dino123

Jeres ærlige mening/råd, tak...

8 indlæg i dette emne

Har lavet den første i morges og lige været på apoteket og købe den anden, hvad tror i mon?

post-8919-0-87017900-1401708218_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mit bud ville være at den er der.... Hvis du stadig har æskerne fra begge tests, kan du se hvor følsomme de er.... Måske clearblue er mindre følsom for HCG, end den anden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan læse mig frem til at Clearblue kan måle ned til 50 mIU/ml ...... Og jeg ved at flere tests reagerer helt ned til 25 mIU/ml.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror du skal prøve igen om 1 eller 2 dage før du mister håbet. Det kan godt være fordi den digitale ikke fanger nok hcg, det fordobles på 48 timer så jeg vil mene der er håb. Den første test er jo i hvert fald positiv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, hvis der er gevinst, ville jeg være 4+1 idag, men tror ikke den er der, ved sidste toiletbesøg så var der mørkt blod, øv bøv... Tak for tippet med følsomheden, har lige læst, at de er lige følsomme ved 25.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, blodet tyder jo på ikke den desværre ikke er der, men prøv igen i morgen eller overmorgen, fra morgenen af, for det er jo også der HCG-niveauet er højst, så det kan jo godt være den fra senere på dagen er falsk negativ...

Håber det bedste for dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, at der er eller har været et befrugtet æg. Minder lidt om, hvordan mine tests så ud, da jeg havde en bio. Først med to streger den ene dag, så forsvindende streg næste dag og "ikke gravid" på CB. Men who knows. Du må se an de næste dage, hvordan det udvikler sig. Krydser fingre for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, at der er eller har været et befrugtet æg. Minder lidt om, hvordan mine tests så ud, da jeg havde en bio. Først med to streger den ene dag, så forsvindende streg næste dag og "ikke gravid" på CB. Men who knows. Du må se an de næste dage, hvordan det udvikler sig. Krydser fingre for dig :)

:ditto bortset fra at min CB skrev gravid, men det endte alligevel 5 dage senere. Testene blev også mere negative (altså Strimmeltestene).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER