Guest Felixmor

Hjem fra sygehuset tøj

13 indlæg i dette emne

Ved godt det er tidligt men I efterspørger jo efter et billede af Asgers så nu laver jeg lige tråden :)

Han skal have en heldragt fra småfolk på hjem. Hjemme hos os elsker drengene maskiner så denne er jo helt perfekt :) der var minus 30 % så har kun givet 140 kr. For den :)

d41tg0o.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej hvor er den fin! :)..

Vil mega gerne købe et fint sæt Storm kan have på hjem, har bare ingen ide om hvilken strørrelse det bør være, altså 50, 56 eller 62.. tror jeg var meget gennemsnitlig i størrelsen, altså 3,2 kg eller sådan, min kæreste var vidst 4,5 kg, så ved ikke hvilken forælder man bør gå ud fra :s

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej hvor er den fin! :)..

Vil mega gerne købe et fint sæt Storm kan have på hjem, har bare ingen ide om hvilken strørrelse det bør være, altså 50, 56 eller 62.. tror jeg var meget gennemsnitlig i størrelsen, altså 3,2 kg eller sådan, min kæreste var vidst 4,5 kg, så ved ikke hvilken forælder man bør gå ud fra :s

Vil sige str 56. Men min søn vejede 4,9 og målte 57 på trods af at min mand og jeg var nogle små nogle på under 3500 g.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har lige været på besøg hos tøsernes mor (mandens x) der lige har født og det var en pige på 4000g.....ved ikke lige hvor lang :-/......og hun brugte en str 56 :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok :) mange tak! Så vil jeg satse på det, har også næsten udelukkende købt i 56 eller over, og så 3 billige bodyer i str 50, bare hvis nu :).. Men jeg vil blive ved med at gøre som jeg gør så :p så skal jeg bare finde ud af hvad han skal have på hjem, må gå i tænkeboks...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er en dragt nok? Han skal jo ikke fryse. Men man kan selvfølgelig lægge dynen over ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er en dragt nok? Han skal jo ikke fryse. Men man kan selvfølgelig lægge dynen over ham

Han skal have en fleece dragt uden over. Bare rolig :)

Btw er dragten str 56. Min erfaring er, at det de først vokser ud af i en str. er heldragterne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået købt to sæt tøj (et til pige og et til dreng) som jeg tænker baby skal have på hjem fra sygehuset

Qob8haJ.jpeg

1zlNUTR.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fint Anita :)

Er helt vild med den lyserøde. Nok egentlig mest fordi jeg ikke selv får liv at købe lyserødt men ih den er skøn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor godt nok et fint Anita :)

Er helt vild med den lyserøde. Nok egentlig mest fordi jeg ikke selv får liv at købe lyserødt men ih den er skøn :loveshower

Jeg er også vild med den lyserøde. Mandens kommentar var "den er godt nok lille" :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også fundet tøj som hun skal have på hjem fra sygehuset :-) Overdel fra Minuature bukser fra Norlie begge dele fra udsalg i Illum :-) Både magasin og Illum har jo det lækreste babytøj - meget med 30 og 40% i øjeblikket :-)

post-9909-0-25250100-1403588928_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt en i str 50 og en i 56

Så må vi se hvad han kan passe når vi skal hjem :)post-2960-0-01290100-1409662654_thumb.jp

til venstre er den i 50

højre er i str 56 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En af de her sæt. Det lyserøde er i 62 og heldragten er i 56.

HcNenjO.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER